štvrtok 5. júla 2012

Another world 40

Naspäť do deja, tzn. pokračovanie 38. časti. :D po 15456454515645615196 rokoch znova opäť. :D mám spisovateľský blok, toť vsio. :D plus nižšie to máte lepšie vysvetlené :D
snáď vás tie prechody medzi časmi veľmi nemýlia :/ sľubujem, že už to bude dobré.  
Btw, neviem ako to teraz bude celkovo s časťami, pretože najlepšie sa mi píše večer a celý júl po večeroch brigádujem takže neviem ako to vymyslím. Ale v každom prípade sa budem snažiť, aby boli aspoň tri časti za týždeň. Snáď sa nenahneváte :( 

Cheyenne
"Nie!" kričala Doniya. "Nevyžehlíš mi vlasy!"
"Ale no ták, sweetheart, prosím," prosíkala som so smiechom.
"Nie!"
"Dooooniyáááá."
"Dobre," povzdychla si napokon. "Že si to ty. Ale len pre tentokrát!"
"Ďakujem!" vykríkla som a silno ju objala.
"Máš tu aspoň žehličku?" opýtala sa napokon a bolo na nej jasne vidieť, že si želá, aby som ju nemala.
"To si píš," uškrnula som sa a otvorila svoju tašku, kde som mala všetko potrebné na noc.
"Musím?" zašomrala, keď som do rúk brala podľa nej pekelný nástroj a s úškrnom sa blížila k jej vlasom.
"Prežila si ten film, prežiješ aj toto," odvetila som a opatrne prežehlila prvý prameň.
Takto som pokračovala asi pol hodinu, kým Doniyne vlasy neboli úplne rovné.
"Tak, čo na to vravíš?" opýtala som sa, keď stála pred zrkadlom, a hrdo som vypela hruď.
"Na počudovanie... Nevyzerám zle."
"No vidíš! Teraz by si sa mala odfotiť a ukázať to Zaynovi."
"Nie, zabil by ma," zasmiala sa.
"Prečo by mal?"
"Neviem."
"Ty si taký pošuk."
"Po tebe," zasmiala sa a poslala mi vzdušnú pusu, ktorú som jej samozrejme opätovala.
"Poďme mu zavolať!" zvýskla zrazu a vrhla sa k počítaču.
"Komu chceš volať?"
"Zaynovi."
"Načo, preboha?"
"Aby videl moje sexy vlásky, nie je to jasné?"
"A nebude spať?"
"O tom silno pochybujem."
"Ale ja sa na hovore nezúčastním," oznámila som.
"Prečo nie?"
"Načo?"
"No na to. Poď, vyžehlila si mi vlasy, tak budeš tu pri mne."
"Bože, Doniya," zašomrala som a zvalila sa vedľa nej, na jej ultra mega pohodlnú posteľ.
"Ty máš z pekla šťastie!" vyhŕkla po chvíli. Nadvihla som obočie, ako že nechápem.
"Nie je prihlásený," odvetila.
"Vďaka za to," zašomrala som a vnútri som cítila, ako mi padol kameň zo srdca. No zároveň mi to prišlo ľúto, predsa len som ho mohla vidieť.
"Neboj, uvidíš ho nabudúce," povedala zrazu Doniya akoby mi vedela čítať myšlienky. Alebo som bola tak ľahko predvídateľná?
"Zaynie!" vykríkla a ja som už len videla, ako vytáča jeho meno na skype. Doprdele, načo sa prihlasoval?! nadávala som v duchu. 
SexyMuffin: Čo chceš?  :D zablikal text v okienku a Zayn položil hovor.
Sunshine: Chcem sa ti ukázať, debile. :(
SexyMuffin: Ako ukázať? :D Zase si sa zmaľovala? :D
Sunshine: Nie! :D Chey mi vyžehlila vlasy. :( :D
SexyMuffin: Cheyenne? Hmm.. Ideme volať, nie? :D stihla som ešte prečítať a už sa rozblikalo okienko a rozoznela sa tá sexy zvučka.
"Nie!" stihla som ešte syknúť a Doniya to zodvihla. Našťastie som sa stihla drbnúť na zem a Zayn ma nezbadal, dúfam teda.
"Hmm, vyzeráš dobre," počula som z reproduktorov.
"Ďakujem. A ty čo, že nemáš nagélované vlasy?"
"Vieš ako sa mi teraz chce," zasmial sa a mne sa podlomili kolená. Ach, koľké šťastie, že ležím.
"Ale no, si narcis, musí sa ti chcieť."
"Pšt! Nie som narcis!" zasmial sa a Doniya s ním.
"Dobže, bro. Ja už budem končiť, len som sa ti chcela pochváliť aká som sexy a že som krajšia ako ty," zasmiala sa a sprisahanecky na mňa žmurkla. Vďakabohu, že ma nespomínala a nevolala hore.
"By the way, Cheyenne ťa pozdravuje."
"Že aj ja ju."
"Chey, braček môj ťa pozdravuje," otočila sa ku mne s úsmevom. Zabijem ju.
"ZAYNER!" počula som zrazu niečí vreskot na druhej strane linky.
"Ahoj, Niall," usmiala sa Doniya a rozžiarili sa jej oči.
"Zlatíčko!" vykríkol hlas a ja som už len počula Zaynov smiech a nejaké plesnutie. Niall vylepil Zaynovi? Možné to celkom je, zasmiala som sa v duchu.
"Prečo biješ môjho brata?!" osopila sa na neho Doniya so smiechom a ja som mala potrebu vidieť Niallov výraz, tak som sa k nej vyhupla a vzápätí to oľutovala, keďže sa na mňa z obrazovky usmieval Zayn.
"A-ahoj," vykoktala som a opätovala mu úsmev.
"Ahoj," prehodil nenútene.
"Ako, ehm," zamiešal sa do toho akýsi blonďáčik, ak správne typujem, tak Niall. "Chcel by som sa porozprávať s Doniyou porozprávať... Takže ak by ste boli takí láskaví a nechali nás osamote," dopovedal, pretože zjavne mu došlo, že ani ja a ani Zayn sme to zo začiatku nepochopili.
S povzdychom som sa dvihla z postele a namierila si to dole do kuchyne, kde som stretla malú Saffu.
"Cheyenne?" pozrela na mňa roztomilo svojimi veľkými kukadlami.
"Áno?" usmiala som sa a čupla si k nej.
"Som smädná, ale nedosiahnem na mlieko, podáš mi ho prosím?" Iba som prikývla, otvorila chladničku a podala jej fľašu s mliekom.
"Ďakujem," usmiala sa, keď som jej podávala fľašu, a ukázala vybitý predný zúbok.
"A Cheyenne?" zastavila ma, keď som sa zbierala na odchod.
"Áno?"
"Bojím sa spať sama v izbe, pôjdeš so mnou?"
"Ale samozrejme. Len to povieme Doniyi, dobre?" usmiala som sa na ňu a videla ju do izby, kde prebývala jej staršia sestra.


"Doniya?" opatrne som nakukla cez dvere jej izby.
"Hm?" odvetila a ani sa neobťažovala zodvihnúť pohľad od obrazovky, kde sa promenádoval polonahý Niall.
"Idem si ľahnúť k Saffe, tak ma nehľadaj, dobrú" povedala som, tichučko zaklapla dvere a nasledovala som Saffu ťapkujúcu po studenej podlahe.
"Máš peknú izbičku," pošepla som, keď za mnou zatvorila dvere do svojho kráľovstva.
"Ďakujem," zaškerila sa a zvalila sa na posteľ s Barbie bielizňou. V rámčeku na nočnom stolíku mala fotku Doniye a Zayna, aké rozkošné.
"Povieš mi rozprávku?" zaťahala ma za rukáv, aby som si sadla.
"S radosťou. Takže.. Kde bolo tam bolo, bola raz jedna malá princezná menom..."

8 komentárov:

  1. ty rozbity blazon! to je takeeee ňuňááácke júúú :)) :D
    a my ta chapeme, su prazky a nemusis davat kazdy den cast :) ale mozes :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo je na tom ňuňácke? O.o :D:D
      každý deň to nepôjde určite, lebo blok môj spisovateľský mi to nedovolí.. :D ale snažím sa čo najviac no.. :D

      Odstrániť