štvrtok 1. novembra 2012

Divné myšlienky, aka netuším ako ďalej.

Takže.
Viaceré ste mi napísali, že ARFAL moc nechápete, alebo že ste teda zmätené.
Vážne netuším, čo s tým. Možno to nie je písané úplne najjednoduchšie, no nie je to zas až tak zložité.. Či?
V každom prípade, rozmýšľam nad tým, že sa na tú poviedku slušne povedané vybodnem a začala by som písať niečo iné.. Napríklad pokračovanie k EAY alebo novú poviedku..
Čo myslíte?
Oplatí sa v tomto vôbec pokračovať?
Lebo ja už fakt neviem.. Nechcem, aby ste sa v tom strácali, no inak to stratí to svoje čaro.. A nie je to ani tak tým uhlom pohľadu, pretože tá tretia tam sedí najlepšie, nech sa na to dívam ako chcem.. Plus s ňou mám určité plány, takže to meniť nebudem...
Teraz je osud celého ARFAL len a len vo vašich rukách...
Rozhodnite to.
Pokračovať alebo nie?

8 komentárov:

  1. Nebola som až taká zmetená, aby si zrušila túto poviedku, pretože nápad je skvelý a je to pekne napísané :)
    Ani ja ani Laura nesúhlasíme s tým, aby si ju prestala písať! Určite by si v tom mala pokračovať.
    A+L ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím si že viaceré sme z toho zmetené preto lebo to tam striedaš, proste raz hovorí svoj príbeh Ell a potom Louis, potom sa "hádajú" že čo si ona vtedy myslela a tak. Myslím že by to bol veľmi pekný príbeh, skús pokračovať. My sa do toho dostaneme. :)BTW. nebolo by od veci potom pokračovať z EAY ;D -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono by sa to postupom času malo upraviť, teda aspoň si myslím..
      to pokračovanie určite bude :D len ešte neviem kedy :3

      Odstrániť
  3. Ja som rozumela všetkému a ak aj nie, tak som sa to snažila pochopiť a nie je to nič zložité. Myslím, že by si s tým nemala skončiť, pretože je to ešte len začiatok a je to už teraz úžasné a iné... snáď sa do toho všetci dostanú a po čase to aj začnú chápať... a mne v tej prvej časti tiež tá tretia osoba pasovala, takže si myslím že je to good :D ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      ako hovorím, nech sa na to pozerám ako chcem, tá tretia osoba tam pasuje najsamlepšie :3

      Odstrániť
  4. Pokračuj je to super :) A máš pravdu tá tretie osoa tam oveľa viac sedí :) A ja tomu chápem v pohode nevidím v tom problém :) Alebo bola by škoda kebyže to prestaneš písať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. miestami tam bolo niečo, čo mu každý hneď nepochopí, ale nemyslím si, žeby to bolo až tak hrozné :)) spravila som si v tom poriadok, takže chápem všetkému :)) a keď nie, tak si to prečítam ešte raz :) strašne sa mi tento príbeh páči :) a to bol zatiaľ len prológ a 1. časť :) zbožňujem El a Louisa :)) páči sa mi ako striedaš, že raz rozpráva El a raz Louis :)) a keď sa spoločne dopĺňajú alebo sa prekrikujú, je to strašne zlaté a krásne :))
    píšeš krásne, úžasne, dokonale :) bola by škoda keby si prestala a ešte väčšia škoda keby si prestala písať túto story :))
    a máš pravdu :) 3. osoba tam sedí viac :)) dúfam, že budeš pokračovať a teším sa na pokračovanie :)) *K*

    OdpovedaťOdstrániť