pondelok 28. mája 2012

Another world 19

Tak a som späť :D konečne mám počítač, takže sa idem vrhnúť naplno do písania. :D
aj keď je moja múza už dva týždne kdesi na Maldivách a užíva si dovolenku... :D:D 
ale komu ju tu treba, ja si vystačím aj sama. :D
Viem, že vás zrejme nezaujímajú moje litánie, no potrebujem to zo seba dostať :D keď mám konečne dobrú náladu. :D kto by sa mi po včerajšku aj čudoval, keď som písala trojstranovú esej o samovraždách. -_- Vážne, to len ja si môžem vybrať takú depkárksku tému :D:D 
btw, práve som zistila, že píšem debiliny ;DDDD keďže Doniya je od Zayna staršia. :D jebac to, ja som spisovateľ, ja môžem. :D 
no ešte by som vás chcela poprosiť, ak máte nejaké nápady do story, píšte komenty :D
lebo vážne neviem čo písať, tak vás možno poteším ak budem písať niečo čo by ste uvítali. :) chápete ma, však? :D 
inak, táto časť mi príde dosť divná (alebo aspoň zo začiatku bola) :D:D ale tak uvidím, čo na to poviete vy. :D lebo musí sa to páčiť hlavne vám :)) 
a nakoniec...
ĎAKUJEM ZA 16,000 ZOBRAZENÍ!!
Keď som začínala písať, o takomto čísle sa mi ani len nesnívalo. Ďakujem krásne, ste úplne perfektné. A ja vás nadovšetko ľúúúúúúbim :-* 


Po asi hodine trápenia sa sme poskladali jeden veľký stan a nasáčkovali do neho 5 spacákov.
"Ja nebudem spať vedľa Nialla!" vyhŕkol Louis.
"Prečo?" zadíval sa na neho smutne blonďáčik.
"Niall, nerieš ho. Ja si ľahnem vedľa teba," usmial sa na neho Liam a objal ho okolo pliec. Niall sa na neho šťastne usmial a hneď bol pokojnejší.
"Ja budem spať v strede," prehlásil som.
"Oká, ja chcem byť na kraji," zašepkal Louis. Super, takže budem vedľa Harryho.
"Máš s tým problém?" štuchol ma Kučierka do pleca, keď zaregistroval môj nesúhlasný povzdych.
"Nie, len.. Proste.. Drž hormóny na uzde, aspoň dnes večer," zašomral som a išiel po nejaké jedlo, zatiaľ čo chalani hľadali gril.
Keď som sa vrátil, gril bol rozpálený a už sa čakalo len na mňa a špekáčiky.
"Mohol by si pozvať Chey," zamrmlal Louis.
"Pch, to tak určite. Nevie, že sme skupina a bolo by to divné. Vyhoď si to z hlavy," zašomral som a zadíval sa na klobásku, ktorá sa práve piekla.
"Neurobíme si nejaký ohník? Vieš, romantika," zasmial sa Harry a pritisol sa k Louisovi.
"Ja som za!" vykríkol Niall. "Donesiem gitaru," uškrnul sa a zašiel do domu. Pousmial som sa pri spomienke na podobné večery ako tento, keď sme vyšli z X-Factoru a sedeli pri Harryho chate. Z rozjímania ma vytrhla Doniya, ktorá si prisadla ku mne.
"Čo ty tu?" opýtal som sa šokovane.
"Zavolal som ju, sedela vnútri sama," usmial sa Liam.
"No veď v pohode," povedal som a objal ju okolo pliec. Bolo to naivné, no snažil som sa chalanom ukázať, že ju ani jeden z nich nebude baliť.
"Chalani, doniesol som nejaké péč-" kričal Niall, keď utekal k nám, no zarazil sa v polovici vety.
"Čo si to doniesol?" opýtala sa ho zo smiechom Doniya.
"N-nič," zakoktal a celý červený si sadol k Liamovi, ktorý sa len smial.
"Nialler, ty zvrhlík!" vykríkol Harry a dobre že nepukol smiechom. Chudáčik Ír sa takmer prepadol od hanby.
"Dobre, dosť," zatrhol zábavu Liam ako najzodpovednejší člen kapely.
"Daddy, nekaz srandu," buchol ho do pleca Lou.
"Sranda ako pre koho," zašomral Niall a s odutým výrazom sa pritisol k Liamovi, ktorý ho s úsmevom objal.
"Pre nás určite," rehlil sa Harry ako zmyslov zbavený.
"Tebe je čo?" opýtala sa ma ticho Doniya. Ach, pozná ma tak dokonale.
"Ale nič," usmial som sa falošne.
"Vieš, že ti to neverím, ale budiš. Aspoň nepokaz chalanom zábavu," šepla. Len som prikývol a dal jej jemný bozk do vlasov.
 "Ách, tá súrodenecká láska," usmial sa Liam.
"Je to niečo úžasné," prikývol Lou.
"Hlavne keď máte takú perfektnú sestru, ako je tá moja," usmial som sa.
"Awwww," vyhŕkli všetci naraz.
"Aj ja ťa ľúbim, braček," usmiala sa Doniya.
"A mňa neľúbiš?" opýtal sa Niall naoko sklamane.
"Samozrejme, že aj teba ľúbim," zasmiala sa a poslala mu vzdušnú pusu.
"A mňa ľúbiš?" opýtal sa Harry s úškrnom. Počkať. S úškrnom? Flirtovným úškrnom? Dopekla, Harold, čo som vravel!
"Ale hej," uškrnula sa.
"Ale mňa ľúbiš najviac," poznamenal som ochránarsky.
"To máš jasné," zasmiala sa, "ale inak ako týchto psychopatov."
"Hej!" vykríkol podráždene Liam.
"Prepáč," smiala sa. "Vieš ako som to myslela."
"Liam? Už nebude klobáska?" opýtal sa šeptom Niall. No keďže ten šepot mu nejak nešiel, všetci sme to počuli a vybuchli smiechom. Konečne sa mi vracala dobrá nálada. Ale so Cheyenne by to bolo ešte lepšie, povzdychol som si v duchu.
"Niall, ešte musíš vydržať," usmiala sa na neho Doniya. Prikývol a zadíval sa jej do očí. Prekvapivo, nevadilo mi to. Niall je dobrý chalan, Doniya by s ním bola šťastná. Zdalo sa mi to, alebo medzi nimi práve preleteli srdiečka? Dobre, Zayn, už preháňaš.
Rýchlo som sa postavil, vbehol do domu, zamkol sa v kúpeľni a zadíval sa na svoj odraz v zrkadle.
Čo sa so mnou deje? Je to kvôli Cheyenne? Je možné, že som sa do nej za taký krátky čas zaľúbil? Je to vôbec možné? Neviem, ale asi to tak bude. Myslím na ňu keď zaspávam, prvé čo ráno uvidím je jej úsmev, aj keď len ako moja myšlienka. Jednoducho je všade a ja si neviem pomôcť. Ale mám jej povedať pravdu? Alebo to ďalej tajiť? Ak ma odmietne? Bože, toto som ešte neriešil. Ale asi si to nechám pre seba, neprospelo by mi to a jej taktiež. Chce to jednoducho čas. A poradiť sa s Doniyou. A zrejme aj s chalanmi. Veď Boo vravel, že ju pozná, tak mi bude vedieť poradiť, nie? Dúfam v to.
Zhlboka som sa nadýchol, tvár si olial ľadovou vodou a usmial sa na svoj odraz.
"Si predsa Bradford Bad Boi, ty to zvládneš," zašepkal som povzbudzujúco a pobral sa za ostatnými.
Všetci sedeli pri ohníku, ktorý vyrobili počas mojej neprítomnosti. To som bol preč až tak dlho? Každopádne, zarazilo ma, že Doniya sedela tesne vedľa Nialla. Preglgol som a sadol si k nej.
Obdarila ma úsmevom a natiahla sa ku grilu po špekáčik, ktorý hneď dala Niallerovi. Poďakoval jej jeho anjelským úsmevom a pustil sa do jedenia. Doniya mu postrapatila vlasy a s úsmevom ho pozorovala.
"Ušlo mi niečo?" šepol som jej do ucha.
"Ech.. N-nie," povedala a ďalej ho sledovala.
"Môžeš  ísť so mnou?" opýtal som sa ticho. Prikývla a postavila sa. Namierila to k domu a ja som ju nasledoval.
"Páči sa ti?" vybafol som, keď sme boli z dohľadu.
"Kto?"
"Niall."
"Možno trošku."
"Doniya," povedal som a ukazováčikom jej nadvihol bradu.
"Dobre, tak sa mi páči. Ale čo z toho, keď pre neho som len tvoja sestra," šepla a v očiach sa jej zbierali slzy.
"Ale zlatíčko," pošepol som a pevne ju objal. "To nie je pravda. Vždy si bola viac. Už len to ako na teba pozerá. A myslíš, že by sa ťa pýtal, či ho ľúbiš, keby si sa mu nepáčila?" snažil som sa hrať na milého brata.
"Neviem," zafňukala.
"Pšššt," šepol som a hladil ju po vlasoch. "Už lepšie?" opýtal som sa po chvíli a pozrel jej do očí.
"Trochu," prikývla. "Ďakujem."
"Je to moja povinnosť," usmial som sa a viedol ju naspäť.
"Čo sa stalo?" spýtal sa Niall zmätene, keď si Doniya sadla na opačnú stranu ohniska. Zodvihol som obočie a pozrel na sestru.
"Nič," povedala a okuzľújuco sa usmiala, tak, ako to dokázala iba ona. No len ja som vedel, že za tým úsmevom sa skrýva bolesť a zároveň láska. Ten úsmev som totižto veľmi dobre poznal, používal som ho celý týždeň. Takže... Som zaľúbený do Cheyenne?

3 komentáre:

  1. je zaľúbený do Cheyenne ! nech jej vyklopí že je v skupine, ona sa naštve, pretože jej bude vadiť, že jej to tajil, on medzitým odíde na turné, no ona dojde za ním, pretože to už nevydrží, lebo vie, že ho veľmi ľúbi, vybozkávajú sa (teda určite aj niečo viac) a budú spolu žiť šťastne až do smrti :D ...a výbujka nebude ? ;DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj by som ti povedala či si sa trafila ale nechcem kaziť prekvapenie :D:D:D
      výbujka? :O hm. :D jednu mám napísanú a tri rozpísané, takže môžem pridať :D

      Odstrániť
    2. nebude mi vadiť, ak to prekvapenie skazíš :D ale dobre, nechaj si to pre seba, hlavne rýchlo píš :D ..môžeš, budem veľmi rada :P

      Odstrániť