štvrtok 13. septembra 2012

Another World 52

Okay, monológ na začiatok. :D
IT'S OUR LITTLE IRISHMAN BIRTHDAY TODAY! :D
Happy Birthday My Love <3 
dobre, ďalej. :D
niektoré ste si možno všimli čo som písala na Twitteri, že keď bude mať blog 40,000 zobrazení, urobím twitcam. Čo vy na to? :)
toť vsio, užite si po troch dňoch časť :3 

"Chalani, pohnite si!"
"Paul, pokoj, máme ešte skoro pol hodinu," snažil sa našu pravú ruku upokojiť Josh.
"Ty možno áno, ale tieto popové hviezdičky nie!" penil Paul naďalej, a keďže my ho tak veľmi ľúbime, rozhodli sme sa, že mu nebudeme robiť napriek a nádzali sme sa do autobusu, ktorý nás mal odviesť do Sheffieldu na koncert, ktorým ukončíme turné.
"Počkajte!" skríkol som, keď Liam zamykal izbu.
"Čo zas nemáš?" povzdychol si Harry otrávene.
"Zrkadlo!" objasnil som s panikou v hlase a všetci ihneď pochopili. Daddy mi ešte naposledy otvoril izbu a ja som sa rozbehol za mojou jedinou láskou (hneď po Cheyenne), zrkadlom.
"Už máš všetko?" opýtal sa Niall s neprekvapivo plnou pusou. 
"Nie," zamrmlal som a vybral sa smerom k autobusu.
"Čo ti chýba?" vypytoval sa Liam a ihneď ako zamkol izbu, dobehol ku mne.
"Cheyenne," zafňukal som a cítil, ako sa mi v očiach zbiera tá zákerná tekutina zvaná slzy.
"Ale no tak, Zayn, dnes ju už uvidíš a všetko bude ako má byť," usmial sa na mňa a chcel mi postrapatiť vlasy, no ja som sa odtiahol. 
"Ale čo keď- Ach, Liam," šepol som a pevne ho objal.
"Pšššt, to bude dobré," tíšil ma a kolísal sa so mnou ako s malým dieťaťom. No svojim spôsobom to bolo celkom upokojujúce.
"Čo je Zaynovi?" počul som ako šepká Harry.
"Chýba mu Cheyenne," odvetil Lou, "pochopíš, keď to zažiješ." 
V okamihu som cítil, ako zvyšný traja chalani stáli pri nás a objali ma.
"Zayn, to bude dobré, ona ťa ľúbi," šepol mi Louis a vytrhol ma z Liamovho objatia, aby ma mohol objať on sám.
"Keď to vravíš ty," povedal som a potiahol nosom. Lou sa len usmial a zadíval sa mi do očí.
"Usmej sa na svet, je to gombička. A nezabúdaj, bez dažďa nie je dúha," dodal a vybral sa smerom k autobusu, kam sme ho všetci nasledovali.


"Sheffield, vystupvať!" zahlásil šofér a my sme sa po hodine a pol krvopotnej jazdy vysúkali z autobusu. 
"Zayn?" zakričal Lou.
"Príjem," ozval som sa a skontroloval sa v zrkadle.
"O koľkej Doniya so Chey vyrážajú?"
"O štvrtej, prečo sa pýtaš?" 
"Chcel som ich stihnúť, sľúbil som Chey, že ju ešte prídem pozrieť."
"Okolo šiestej budú pred halou," oznámil som a jemu sa rozžiarili oči. "No Doniya ma varovala, aby sa nikto z nás nemotal v okolí. Vieš, všimli by si ťa fanúšičky a čo potom?" dokončil som myšlienku a Louimu poklesol úsmev. "Uvidíš ju na koncerte," uškrnul som sa a pobúchal ho po pleci. 
"Zayn, poď na chvíľu sem," zavolal si ma manažér.
"Áno?"
"Žiadne debiliny na koncerte, viem, že tam bude to tvoje dievča-"
"Cheyenne," podotkol som.
"To je jedno. Jednoducho žiadne debiliny, fajn?"
"Rozkaz šéfe," uškrnul som sa a on len pretočil očami. 


"Liam, ja sa bojím," zafňukal som a hojdal sa v kresle.
"Nemáš sa čoho, bude to v poriadku," usmial sa a ďalej čítal.
"Nechceš hranolky?" opýtal sa Niall a podstrčil mi svoj tanier. Všetci sme sa na neho šokovane zadívali a on len pokrčil plecami. "No čo, môj kamoš je smutný, potrebujeme ho rozveseliť," usmial sa a jednu hranolku si napchal do úst. Len som sa zasmial a tanier odsunul so slovami, nech sa naje aj za mňa. Šťastne sa na mňa zazubil a tanier naplnený hranolkami bol v okamihu prázdny.
"A mňa si ani neponúkol!" sťažoval sa Harry.
"Lebo nie si smutný," odvetil Niall.
"Teraz už som," povedal Harry a odul spodnú peru.
"Ale Zayn je viac," konštatoval Niall a otočil sa odutému Haroldovi chrbtom.
"Chalani, na stage!" skríkol jeden z asistentov a my sme sa pomalým krokom vybrali cez chodby až k pódiu. 

"Kde je Doniya so Chey?" šepol mi Liam, kým sme sa v zákulísí prezliekali.
"Neviem, mali by byť v prvom rade," odvetil som a zapínal si košeľu.  
"Videl si aspoň jednu z nich?" zapojil sa do debaty Niall. Len som pokrútil hlavou.
"To dáme," uškrnul sa Louis a už sme utekali naspäť na stage.
"My heart's stereo, it beats for you so listen close, hear my thoughts in every note..." začal Niall a my sme mu opäť vypomáhali s vokálmi.
"Toto boli Stereo Hearts," povedal Niall a dramaticky sa odmlčal. "Ako všetci iste viete, Zayn si zmenil repertoár, teda už nespieva I Gotta Feeling, ale niečo viac romantické," zazubil sa do publika.
"Zaynster, mikrák je tvoj," uškrul sa Liam a podal mi stojan s mikrofónom.
Bez obáv som sa nadýchol a čakal, kým kapela začne hrať úvod piesne.
(http://www.youtube.com/watch?v=bJJy-o_ZGNk bude to viac sexy, keď si to pustíte :3
My heart beats a little bit slower   (Moje srdce bije o trochu pomalšie)
These nights are a little bit colder  (Tieto noci sú o trochu chladnejšie)
Now that you're gone  (Teraz, keď si preč)
My skies seems a little bit darker  (Moje oblohy sa zdajú o niečo tmavšie)
Sweet dreams comes a little bit harder  (Sladké sny prichádzajú o trochu ťažšie)
I hate when you're gone  (Nenávidím, keď si preč)
spieval som a v tom som ju zbadal...   

4 komentáre:

  1. áááááááááááááááá <3 <3...asi tak :D :D časť je skvelá!! chcem ďalšiu!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zimomriavky ! :3 ako som vravela, milujem tento príbeh :D :)) kedy už bude ďalšiaaaa ? veď keď si to takto ukončila O.o nedáš ju ešte dnes ? :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Boze je to uzasne to puto medzi chalanmi krasa :) tesim sa na dalsiu a ta pesnicka eňo ňuňo :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dalsiu dalsiu dalsiu dalsiu dalsiu dalsiu !! okamzite !! :D boze to je nadherne :') dokonale uzasne neuveritelne neprekonatelne ... dalsiu !! tesim sa ;D

    OdpovedaťOdstrániť