štvrtok 20. septembra 2012

SURPRISE!

Ááááááááááááááááááá, ja sa zošaliem !!!!
naozaj vážne!!!
LIVE WHILE WE'RE YOUNG !!!
naozaj!
s klipom!
MEGA ÚŽASNÉ PERFEKTNÉ!!!
a ten Nialler bez trička tam!
zomrieť je málo!
a áno, budem dobrá duša, tu je link :3
One Direction - Live While We're Young




btw, časť bude MOŽNO dnes, uvidím, ako rýchlo sa mi podarí naučiť francúžštinu a napísať fyziku :)

4 komentáre:

  1. wohooooooooou ! aj ja som megaaa šťastná ! :D ale úplne najviac :D a ten Niall bez tričkaaaaa :3 ♥
    uhm, ale asi by sme sa mali ukľudniť :D :)
    aaa teším sa na čaaasť :D:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. UKĽUDNIŤ ?!?!?!? keď tam je Niall bez trička?! to sa nedá!!
      uhm, hej, ďakujem. :D :)

      Odstrániť
  2. ked som si ju dneska nepustila 50x tak ani raz :D chytlava pecka !! wau :D toto budem rozdychavat pekne dlho ak to vobec rozdyham :D :D kazdopadne uz je na zvoneni aj v mpbile stiahnuta :D a tak :D inak tesim sa na dalsiu cast :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nápodobne :D vkuse dokolečka aj s klipom :D dokonca som donútila aj rodičov, aby si ho pozreli so mnou :D:D:D:D
      už je :P

      Odstrániť