utorok 12. februára 2013

Litánie

Takžéé...
Nevravím, že sa vraciam, pretože by som klamala.. Ale je to už o niečo lepšie :)
síce vás nepoteším, pretože ešte stále som zo seba nevypotila novú časť TDBY a fakt netuším, kedy sa môj mozog rozhodne spolupracovať a niečo vypotíme..
Mám však rozpísanú jednodielovku, ktorá by zajtra mohla byť hotová.. Ak však nemáte radi Little Mix, tak sa vám nebude páčiť.. :/
A keďže v piatok sa už neučíme, tak možno niečo vyprodukujem vo štvrtok, no nesľubujem nič, keďže no.. Proste mám veľké plány :D
A potom v piatok idem na KARNEVAAAAL ♥ ani neviete, ako veľmi sa teším :3 chcete potom fotku? ^_^ (ego morä :DD jak Horanoconda. :D nevermind... :D)
Takže v sobotu sa budem snažiť.. a potom sú prázdniny a ja (ako vždy) plánujem celý deň spať a po nociach budem tvoriť.. Čo vy na to?
Ale už sa veľa vykecávam a píšem debiliny (tá informatika mi nerobí dobre... -.-), takže to radšej zakončím skôr ako poviem niečo čo nechcem.. :D
Takže v podstate som vám len chcela povedať, že žijem, že robím čo môžem a že si predlžujem dovolenku na dobu neurčitú :3
Snáď ma neopustíte :(
S láskou,
Stephanie xx


2 komentáre:

  1. Hurrayyy :3 :D
    P.S.: Karnevaly sú pred Veľkonočným pôstom, ktorý sa začína v stredu.. neni to divné? :DD Máte divnú školu
    Chcem vidieť tie tenisky! *_*
    LY <3
    -H.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vieš čo ? myslím, že teraz majú básnické črevá dovolenku všetky, asi je v ich zemi pekne, lebo aj mne niekam zdrhlo -_-
    a potom.. vieš, ono je toto naťahovanie predsa len na niečo dobré :D potom si novú časť čítam minimálne tri krát, taká som z nej nadšená :3
    a na jednodielovku sa tešíím ^^

    OdpovedaťOdstrániť