štvrtok 28. marca 2013

Politánujeme sa trochu

Pár vecí mám na srdci.

1.) Mala by som prestať písať toľko litánií, lebo ich tu je viac ako častí pomaly..

2.) Časť bude dnes, kadžému s kým si píšem som ju sľúbila, takže bude určite.

3.) Objavila som omegle, takže niekedy (upresním všeetko) sa dohodneme a budete ma hľadať ak budete chcieť :3 kto ma nájde dostane imagine alebo niečo.. :D čo vy na to?

4.) Milujem vás za komenty ku Challenge. Niektoré sú perfektné, pri niektorých som od smiechu skoro spadla zo stoličky a jeden použijem ^_^

5.) 101,000 ZOBRAZENÍ ?! SWEET JESUS LORD čím som si to vôbec zaslúžila? Ďakujem vám strašne moc, slová ani nedokážu vyjadriť ako veľmi som vám vďačná!

6.) Chcela by som urobiť niečo na oslavu... a keďže DNES je presne ROK, čo som blog založila... Napadlo mi urobiť jubilejný twitcam ? Maybe ? Prišiel by niekto ? Alebo niečo jednoduchšie, napríklad pridať úryvok z chystanej poviedky s Narrym ? Alebo len nejaký pekný príspevok, kde by sme si zaspomínali? Ach, nie, ten bude tak či tak.. Ale ten twitcam sa mi celkom pozdáva aj keď tam zase budem sedieť jak trapka.. :D nevadí no..

7.) Vyjadrite sa v  komentároch, prosím, a počkajte si na časť a spomienkový článok :3

1 komentár:

  1. Uz sa neviem dockat na novu cast!! Som zvedava co pouzijez s Challenge :) Fuu to uz tu je rok :D neveriim :))A ten twitcam bu bol super a aj ten spomienkovy clanok a urivok z poviedky by som tiez prijala!! :D AA gratulujem k tolkym zobrazenim a ver ze si to zasluzis za tie uzasne poviedky.. :)

    OdpovedaťOdstrániť