štvrtok 18. apríla 2013

Shame on me.

Tak tak.
Vyše dvoch týždňov som nič nepridala... A nič nenapísala... A čo je ešte horšie, absolútne mi to nechýba.. Blogger mám na domovskej stránke, ale absolútne ho ignorujem.
Hanbím sa a je mi to strašne ľúto.
Tiež ma bolí myšlienka, s ktorou sa pohrávam už nejaký ten čas...
Rozmýšľam nad tým, že blog zruším, resp. pozastavím činnosť.
Dôvod? Bolestivo jednoduchý. Nie je čas, energia, chuť...
Pred pár dňami som si s hrôzou uvedomila, že EAY bola jediná viacdielna poviedka, ktorú som písala s elánom, nadšením, do ktorej tvorby som sa nemusela nútiť.
To sa nedá povedať o ostatných poviedkach..
Čo ma mrzí ešte viac, tento blog mi dal toho veľmi, veľmi veľa, možno viac, ako si ktokoľvek dokáže predstaviť... No kvôli vlastnej lenivosti mi to všetko prekĺzava pomedzi prsty...
Horší už je len fakt, že nápadov mám neskutočné množstvo, no ak sa mám dostať k činu a dať tomu akúsi podobu, nastáva problém. Buď sa mi nechce alebo proste neviem, ako na to...

Toto je akási malá rozlúčka, nesľubujem ďalšie časti, nesľubujem žiadnu ďalšiu aktivitu... Tiež však nevravím, že všetko vzdávam a zahadzujem za hlavu...
Ak ma budete chcieť kedykoľvek kontaktovať, facebookovská stránka to istí...
Na dobu neurčitú sa s láskou lúči
Stephanie xx

4 komentáre:

  1. Are you fuckin kidding me???!! toto mi nemozes urobit!! :( toto boli uzsane poviedky!! oh, fakt je to skoda, podla mna robis chybu ale je to na tebe tak mne nezostava nic ine len povedat ti Ahoj :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pokoj, dýchaj, zatiaľ všetko ostáva tak, ako je (:
      ešte som neurobila konečné rozhodnutie, a ako sa poznám, tak tak skoro ani neurobím :)

      Odstrániť
  2. NO! You just..can't!! Arghmrorjk, nope, my lovely! Niall'll gets angry if he sees this! (:D)
    P.S.: I wanna Princess Diary.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Štepi :(( Toto mi nemôžeš urobiť .. Toto nemôžeš nám, tvojim verným čitateľkám urobiť :( .. Milujeme tvoje príbehy a ja viem, že ty miluješ písanie... My (alebo aspoň ja) prežijeme a chápeme, že časti nebudú každý deň, nemusia byť ani raz za týždeň, ale aby boli aspoň občas... Prosím, neruš svoj blog.. Veď pozri, akú má veľkú sledovanosť, pozri koľko máš fanúšikov! .. No ak, naozaj už v tom nechceš pokračovať, ja ťa nútiť nebudem.. musíš mať dobré dôvody.. No vedz, že my ťa budeme ľúbiť aj tak!

    OdpovedaťOdstrániť