piatok 19. júla 2013

Všetko najlepšie, Hanka!

Ňo. Moja milovaná Hanka má dnes krásnych 15 (pri najbližšej príležitosti mi ukážeš občiansky, cmuk) a tak mi to samozrejme nedá aspoň nejako ju nepotešiť :3
Keď si predstavím, že už je to skoro rok, čo sme si prvýkrát písali.. Za ten rok sa zmenilo až príliš mnoho, no ty si zostala a dúfam, že ešte aspoň ďalší jeden zostaneš...  Úplne zbožňujem prvý moment ako si ma zbadala na živo keď som sa dotrepala do BA "Ty máš aký zlatý prízvuk!" moja <3 a prezerať fyzikálnu výstavu namiesto knižného veľtrhu, ktorý nevieme nájsť i keď bol tri metre od nás môžme len my :3 a nekonečné skajpíQy kde sa zo mňa smeješ, že Niall býva pod mojím stolom... džízas, vedela by som písať a písať :3
plus sa fakt neviem dočkať na 7., prisahám, že to budú tie najsamperfektnejšie meniny EVER!
Och, ešte jedna dôležitá vec na záver. ĽÚBIM ŤA<3


"Mmm, čo to tu tak vonia?" začul som za sebou rozospatý hlas a v okamihu zacítil ruky na mojom páse.
"Haroldove špeciálne palacinky, pre moju oslávenkyňu," usmial som sa a pootočil hlavu, aby som dostal sladký bozk. "Dobré ráno," zamrmlal som na jej perách.
"Dobré aj tebe," usmiala sa a vyhupsla na linku vedľa mňa. Cítil som, že na tvári mám ten priblblý úsmev, ktorý mám len pri nej, no nevadilo mi to. "Zbožňujem tvoje jamky v lícach," zachichotala sa zrazu.
"Fakt?"
"Mhm. Robia ťa takým... Nevinným," uškrnula sa.
"No, myslím, že obaja vieme, že práve nevinný nie som," žmurkol som na ňu afektovane, na čo sme obaja vybuchli smiechom. Po chvíli som mal všetko pripravené a pomaly som sa prisunul k nej, zatiaľ čo ona takmer automaticky obmotala nohy okolo môjho pása. "Všetko najlepšie," usmial som sa a nežne pritisol moje pery na tie jej. Neodpovedala, iba ma pobozkala späť. A úprimne, viac mi naozaj netrebalo. Na moje sklamanie sa však po (podľa môjho názoru až príliš krátkej) chvíli odtiahla, no ruky mala stále zapletené v mojich vlasoch.
"Čo tak raňajky?"
"Iste," zasmial som sa a podal jej tanier plný palaciniek. S chuťou sa do nich pustila a mne neostávalo nič iné, ako sa pridať.
"Som špinavá?" uškrnula sa po chvíli a našpúlila pery, keď som si ju prezrel od hlavy po päty a prikývol. "A kde?"
"Máš niečo na perách." V okamihu si oblízala pery a nechápavo sa na mňa dívala, keď som sa ticho smial.
"Nič tam nebolo, však."
"Nie. Ale bude." Nestihla vydať ani hláska, keď som ju obdaroval poriadnym narodeninovým bozkom. "Ľúbim ťa," zamrmlal som, keď som sa odtiahol.
"Aj ja teba," usmiala sa a pobozkala ma znova.
"Poď, teraz je čas na darčeky," uškrnul som sa a vzal ju do náručia.
"Ty si magor, Styles," chichotala sa a obdarovávala moju tvár malými božtekmi.
"Aj tak ma miluješ," zasmial som sa a nechal sa rozmaznávať. "Zatvor oči," oznámil som, keď sme stáli pred dverami do spálne a opatrne ju položil na zem. Prikývla a zatvorila oči, no ja som jej aj napriek tomu zastrel prípadný výhľad rukami. Počul som ju zamrnčať a tak mi bolo jasné, že sa chystala podvádzať. "Mňa neoklameš," uškrnul som sa a vtisol jej nežný bozk do vlasov.
"Poďme užžžžžž," zamrnčala.
"Vaše prianie je mi rozkazom, princezná." Pomaly som ju odviedol do izby, staviac sa pred nízku komodu. "Otvor oči," zamrmlal som jej do ucha, odťahujúc ruky z jej tváre, no nechal som ich na jej páse.
"Čo to je?" zamrmlala, keď dvihla do vzduchu obálku.
"Otvor to, nie?" zasmial som sa a oprel si bradu o jej plece.
"LETENKY DO PARÍŽA??? ZBLÁZNIL SI SA?" otočila sa ku mne s úsmevom od ucha k uchu.
"Nie, nezbláznil," zachechtal som sa a pritiahol ju bližšie. "Všetko najlepšie," usmial som sa a znova ju pobozkal.



6 komentárov:

  1. Počkaj tak teraz trožku nechápem je to pokračovanie The Day Before Yesterday 25. časť alebo je to jednodielovka na počesť Hanky?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie, nie je to pokračovanie, je to presne ako vravíš, jednodielovka pre Hanku :)

      Odstrániť
  2. Ked som sem prisla a ze 2 nove casti tak som dakovala Bohu ze sedim :D Dokonaleee!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť

  3. chcela by som vedieť tvoj názor na moje písanie(ak budeš mať čas)
    tu je môj blog → http://milujempisanie.blogspot.sk/ :)
    Myslíš žeby som v písaní mala pokračovať? čakám na tvoj názor ...Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Steph, ja tak trocha odveci, ale chcem sa spýtať, či budeš pokračovať v "A prečo nie?" Mohla by si, pretože to bolo úžasné! :3

    OdpovedaťOdstrániť