nedeľa 15. apríla 2012

Everything about you 28

Dievčatá moje, neviem, či si to uvedomujete, ale pomaly sa blížime ku koncu. :/ už to dosť dlho naťahujem ako syr na pizzi, keďže sa s tým nechcem rozlúčiť.. Ale za chvíľu to príde. Preto mám jednu závažnú otázku. 
Budete chcieť, aby som začala písať novú story? Pretože v tejto nebude mať význam pokračovať.
Snáď ma chápete. :) to je asi všetko čo som chcela :)

keď ho stretnete, povedzte mu, nech ma príde pretiahnuť. ;D (a nie som nadržaná, len na neho. :) :DD)


"Môžme ísť?" opýtal sa Harry keď sme prišli na chodbu. Obaja sme prikývli a vyrazili sme. Išli sme dvoma autami, pretože do jedného by sme sa nezmestili. Jedine ak by to bol minibus. A také oni nemajú.
Ja som išla v aute s Niallom, Louisom a Eleanor. Konečne som nebola jediné dievča. Normálne mi až odľahlo.
Celú cestu sme sa smiali na Louisovi a potom sa on smial z nás. 
Jednoducho sme sa rehotali. Poväčšine ani neviem z čoho. Proste sme sa smiali z toho, že sa smejeme. To sa stáva dosť často. Aspoň pri Louisovi určite.
A tak sme sa rehotajúc dostali až k nákupnému centru, kde mali mať autogramiádu. V tom mi niečo doťuklo.
"Inak, nemali by ste byť podľa papparaziov na Maldivách?"
"Mali, ale keďže nás včera videli na Trafalgar Square, vedia, že tam nie sme. A tak sa náš manažér rozhodol, že urobíme autogramiádu a potom 'pôjdeme' niekam na Havaj," usmial sa Niall. Len som prikývla a tvárila sa, že chápem. Nie že by som nechápala, ale nevidela som v tom zmysel.
"Ty ideš s nami, nie?" opýtal sa s vážnou tvárou Louis.
"Neviem, asi nie," odpovedala som.
"Ako to, že nie?" vyprskol Niall.
"Vezmeš ma so sebou?" opýtala som sa prekvapene.
"Že váhaš!" Usmiala som sa na neho a hlavu si oprela o jeho rameno. Upokojujúco ma hladil po vlasoch a ja som zadriemala...

Niall 
"Ty ideš s nami, nie?" opýtal sa Louis. Bože, čo to je za otázku?! Jasné, že ide s nami!
"Neviem, asi nie," povedala Stephanie.
"Ako to, že nie?" vyprskol som.
"Vezmeš ma so sebou?" opýtala sa prekvapene.
"Že váhaš!" vyhŕkol som. Ona sa usmiala a hlavu si položila na moje rameno. Jemne som ju hladil po vlasoch až zadriemala.
"Steph-" začal Louis no hneď prestal keď si všimol, že zaspala.
"Vy dvaja čo ste v noci robili?" uchechtla sa potichu El.
"Ja som spal a ona sa hrala na laptope," povedal som a celý čas sa usmieval.
"A nič viac?" pozrel na mňa cez spätné zrkadlo Louis.
"Nie," uškrnul som sa.
"Láska,  už sme tu," pošepol som jej do ucha, keď sme zastavili pred obchodným centrom.
"Ja som zaspala?" obzerala sa okolo seba prekvapene.
"Áno," usmial som sa a pomohol jej vyjsť z auta. Chytil som ju okolo pása a tak sme vošli zadným vchodom do vnútra.

"My pôjdeme nakupovať, dobre?" otočila sa Danielle na Steph, keď sme prišli do provizórnej šatne.
"Zas?!" nechápal Harry.
"A čo by mali robiť? Pozerať ako davy fanúšičiek vyznávajú v slzách lásku ich chalanom?" povedal Zayn. Len sa zasmiali a uznali, že vraví pravdu.
"Ty ma tu necháš samého?" opýtal som sa s trpiteľským výrazom a pritiahol Stepahnie k sebe.
"Nebudeš sám," usmiala sa na mňa. "A nepôjdem ďaleko. Dajú na mňa pozor."
"Určite?"
"Určite," usmiala sa a ja som ju pobozkal. Nechcel som sa od nej odtiahnuť, potreboval som ju mať pri sebe.
"Niall, ideme," potiahol ma Zayn za bundu.
"Ľúbim ťa," pošepla mi do ucha Stephanie keď som ju púšťal.
"Aj ja teba," povedal som a rýchlo jej dal bozk na líce.

Autogramiáda prebehla celkom v pohode. Porozdával som asi tisíc podpisov, asi tisíckrát som sa odfotil so šťastnými fanúšičkami a po celý čas som bol myšlienkami pri Stephanie.
Ako veľmi mi len chýbala, a to som bol bez nej len tri hodiny. Čo budem robiť, keď odíde domov? Nie, nemôžem na to myslieť. Aspoň nie teraz. Tak som sa nasilu usmial a podpisoval ďalej.
Keď sme skončili, zaspievali sme ešte jednu pesničku a Liam v diaľke zahliadol baby, ako tancujú s ostatnými fanúšičkami. Hneď som sa cítil lepšie, keď som videl, že je v poriadku.
Dospievali sme a išli do šatne, kde nikto nebol.
"Čakáme na nich?" opýtal sa Zayn.
"Ani náhodou, ideme do Nando's," povedal Louis a ja som na neho prestrašene pozrel.
"Prídu tam za nami, taká je dohoda," uškrnul sa Liam.
 Vydýchol som si a zamaskovaní sme spoločne išli na obed.
Za stolom už sedeli El a Dan, ale Steph nikde.
"Kde je Stephanie?" opýtal som sa namiesto pozdravu.
"Ahoj," povedala El. Nadvihol som obočie a čakal odpoveď.
"Ušla," zasmiala sa Dan.
"Ale nie, hneď je tu," usmiala sa El.
"Už ste tu?" začul som za sebou jej hlas.
"Kde si bola?" vyskočil som jej oproti.
"Pozrieť sa na niečo," odpovedala s úsmevom a objala ma okolo krku, načo som ju hneď pobozkal. Hneď sa odo mňa odtiahla a sadla si za stôl.
"8krát dnešné menu," povedal Zayn keď prišla čašníčka.

Všetci sme sa rýchlo najedli a fujazdili domov, pretože sme si všimli zástup fanúšičiek, ktorý sa blížil ku Nando's.

"Domov!!" vyhŕkol Harry keď sme vošli do vily. Začali sme sa smiať a on sa hodil na gauč.
Zayn si sadol k nemu na zem a ja so Steph sme išli do izby.
"Pokračujeme?" opýtal som sa s úsmevom, keď som zatvoril dvere.
"Chceš?" dívala sa na mňa so zdvihnutým obočím a ja som prikývol. Hodila sa mi okolo krku a ja som ju oprel o dvere tak ako ráno...

11 komentárov:

  1. A jasné že budeme chcieť aby si začala písať novú story!!! to sa hádam ani pýtať nemusíš teším sa na novú časť dúfam že bude čo najskôr ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ma teší :))
      do večera by som niečo mala stihnúť :)

      Odstrániť
  2. Jasné, že máš písať novú ty trubka :D Ináč úžasné :) -Danka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten pribeh je taky uzasny uz sa neviem dockat dalsej casty.. a ked skoncis tento pribeh tak jasne ze pis dalsi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tsá :D
    Čo ti budem hovoriť :D
    Super ako vždy :D
    btw
    Je jasné, že máš písať ďalšiu :D
    Úf a čo bude v ďalšej časti .. hm-hm-hmmmm :D :D
    Proste úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      dobre, tak budem no :D
      ach bože, defča zlaté. :D
      nebudú spolu spať. :D
      asi :D
      neviem opisovať také veci. :/ :D

      Odstrániť