piatok 13. apríla 2012

Prepáčte :/

Ja. Nemám. Slov. Ale to už je klasika. :D 724 zobrazení len včera ? :OOO z tohoto sa moja sánka tak skoro nespamätá. Počuli ste ten náraz keď padla na zem, nie? :D

a neni som nadržná !! ;DD

ešte k tomu názvu. 
Dnes zrejme časť nebude, pretože som strašne uťahaná a ledva vidím na klávesnicu.
ale hovorím len zrejme, pretože je možné, že ma ešte kopne múza tak ako včera. :D
ale mám k tomu aj dobrú správu :)
dnes som bola vonku s mojou tajnou láskou, takže mám v hlave toľko nápadov, že sa máte na čo tešiť, keď ich budem postupne zapájať do častí. :D

Takže ešte raz mi prepáčte za tú časť, ale lepšie bude, ak si počkáte na niečo poriadne ako čítať nejaké sračky (prepáčte za výraz.)
toľko k tomu :)
snáď sa na mňa nehneváte veľmi :) 

S láskou vaša Stephanie :)
ľúbim váááás ♥ (:

10 komentárov:

  1. Nehneváme, aspoň ja nie :)
    Tajná láska, hej? :) Tak to sa teším :)
    Aj my ťa ľúbime :P :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to sa mi uľavilo :)
      tajná ako tajná. :D a hlavne dlhááá :D myslím, že máš na čo :)
      aspoň niekto (:

      Odstrániť
  2. Jééj tajná :) Gratulujem :) Si happy nie? :DDDDD Ten pocit poznám :D
    -Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. happy? :D slabé slovo :D
      som úplne maximálne vytešená :D
      a najlepšie je, že to so mnou (plus s jeho sestrou ktorá je moja najlepšia kamoška :D) vydržal asi 4 hodiny :DD
      obdivujem toho chlapca. :D ja by som so sebou tak dlho nevydržala. :D

      Odstrániť
    2. Takto je šťastlivec, keď po ňom túži taká talentovaná Stephanie :DDD -Danka

      Odstrániť
    3. šťastlivec? :D talentovaná? :D
      podľa mňa chudák chlapec :DDDDD ľutujem ho. :DDD
      nebudem sa čudovať, keď ma už v živote nebude chcieť vidieť :D a to som sa krotila :/ :DDD

      Odstrániť
  3. z toho ja som asi 500 krát pozrela či nie je nová časť :D :) a hrozne sa teším na ďalšiu, zas perfektnú určite, časť ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. už sa tešim na dalšiu čast. :)
    vzdy ma to vie povzbudit ked vidim ze si nieo pridala :)
    ak chces mozes si precitat aj moje casti, budem rada ak mi to okomentujes lebo od teba by som chcella pocut kritiku kedze si super :) http://www.facebook.com/pages/One-
    Direction-SkCz/340129529332886

    OdpovedaťOdstrániť
  5. už sa neviem dočkať kedy bude ďalšia!! :D

    OdpovedaťOdstrániť