piatok 15. júna 2012

Another world 27

Baby, môžte/môžme oslavovať! :D moje črevo sa ZREJME vrátilo a tak som sa rozhodla, že Zayna dotiahnem dokonca, takže to typujem na takých ďalších aspoň 20 častí. :D keď nie viac. :D 
táto časť je trochu kratšia, ale snažila som sa o napínavý koniec, tak snáď sa mi to podarilo. ;D 
btw, ĎAKUJEM neskutočne, veľmi strašne moc! Blog má už vyše 20 000 zobrazení a ja sa na to číselko neviem vynadívať :D
ešte raz ďakujem a teraz prajem pekné čítanie :P  

"Tuto sa takto postav, hlavu zakloň, ruku si daj k pásu!" hučal do mňa Louis. "ÚSMEV!" zazjapal a urobil prvú fotku.
"Teraz sa postav normálne a rukou si prehrabni vlasy. Nie, nie! Druhú nechaj pri tele!" navigoval ma. Opäť zvrieskol, že sa mám usmiať a odfotil ma. Takto to pokračovalo asi pol hodinu a ja som sa cítila ako profesionálna modelka.
"Dobre, už dosť!" okríkla som ho, keď sa chystal znova ma dirigovať. "Teraz chcem spoločné fotky!"
"Ako si rozkážeš," zasmial sa a podišiel ku mne.
"CHEESE!" zvrieskol mi do ucha a odfotil nás.
"DO PRDELE, TOMLINSON, NEZJAP MI DO UCHA!" okríkla som ho so smiechom.
"SORRY, BRISCOE, BUDEM SA SNAŽIŤ!" odkričal mi naspäť. Zaujíma ho vôbec, že stojí asi tri centimetre odo mňa?
"Dobre, koniec vrieskania. Poďme sa fotiť," povedala som ako tak pokojne, keď sme sa konečne prestali smiať.
Urobili sme si asi 150 spoločných fotiek a potom som ešte ja fotila Louisa.
"Tak ako vážne, keď si z toho tu nevyberieme aspoň jednu vhodnú fotku na profilovú, tak sme nie normálny," zasmiala som sa, keď sme sedeli pod stromom v záhrade a prezerali si fotky.
"Tiež tvrdím. Yay, tá je podarená," zasmial sa Lou a ukázal na našu spoločnú fotku, kde sme robili duck-face.
"Hej, hlavne ten tvoj sexy pohľad," zasmiala som sa.
"Deti, večera!" zakričala mamka do záhrady.
"A čo máme?" odkričala som jej späť a dvihla Louisa so zeme, pretože on nebol schopný postaviť sa.
"Kuracinu a k tomu mrkvový šalát."
"MRKVA!" vykríkol Lou a utekal do kuchyne. Len som sa zasmiala a išla za ním.
Kým som sa tam dotrepala, on už sedel za stolom a lačne sa díval na misku so šalátom.
Sadla som si oproti nemu a tým mu zakryla výhľad. Hodil na mňa vražedný pohľad, no rýchlo ho to prešlo, pretože mamka pred neho postavila jedlo vrátane toho šalátu.
"Louis, snáď ti bude chutiť. Ten šalát som robila špeciálne kvôli tebe," zasmiala sa mamka, keď si sadala vedľa ocka, ktorý medzi tým všetkým prišiel z obývačky.
"Ďakujem, pani Briscoe, to je od vás milé," usmial sa na ňu.
Už mu na to nič nepovedala a začali sme jesť.
Keď sme dojedli, Louis sa rozlúčil so slovami, že kamarát ho bude určite hľadať a že bude mať čo vysvetľovať. Išla som s ním až k dverám, predsa len, dávno som ho nevidela a chcela som sa s ním poriadne rozlúčiť, ktovie, kedy sa znovu stretneme.
"Na ako dlho tu si?" opýtala som sa vo dverách.
"V pondelok odchádzam," povedal ticho.
"Ach. A kedy sa tu opäť ukážeš?"

Louis
"V pondelok odchádzam," šepol som.
"Ach. A kedy sa tu opäť ukážeš?" A čo teraz? O tri týždne máme koncert v Sheffielde, to by som sa tu mohol zastaviť, nie?
"Asi tak o tri týždne. Prídem ťa navštíviť, neboj sa," uistil som ju, objal sa s ňou na rozlúčku a vyrazil smerom k Zaynovmu domu.

"Kde si, kurva, bol?!" vybafol Harry, keď som prišiel 'domov'.
"Pamätáš, ako Zayn hovoril o Cheyenne a ja som vravel, že ju asi poznám?" Prikývol. "No tak s ňou."
"Ty si nenormálny?! Zayn ťa zabije, keď to zistí!"
"Keď zistím čo?" vošiel do obývačky Zayn s úsmevom na tvári. V okamihu ako ma zbadal mu úsmev zmizol a v tvári sa mu striedali farby.
"TY!" skríkol a vrhol sa na mňa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára