štvrtok 14. júna 2012

Výbujky

Ako už názov napovedá, tento článok sa moc nebude týkať častí.
Ide tu o moje výbujky, ktoré, ako sa zdá, ste si obľúbili, čomu sa ja len teším. :D
Lenže.
Niekedy potrebujem tento blog posunúť ďalej ľuďom, ktorí by.. Jednoducho nemali o mojich výbujkách vedieť. :D
Preto všetky už napísané výbujky prehodím na nový blog (link na konci článku) a odtiaľto ich zmažem. :)
výbujky taktiež nebudem pridávať pravidelne, pretože nie sú mojím zameraním, skôr je to len taká bokovka. Skrátka sa aj ja potrebujem niekde vybúriť a keďže neviem, aké vekové osadenstvo mi to tu číta, nechcem si robiť problémy s "úradmi" a tak :D:D
Chápete nie? :D
a ak by ste náhodou niektorá písali výbujky tiež, a nemali ich kam poslať, pokojne mi ich pošlite na mail (pri linku dole) a ja ich uverejním na vyššie spomínanom blogu :P
a nakoniec predsa len aj k častiam. :D dnes nebude, pretože som sa babrala s novým blogom. :D ale zajtra sa pokúsim dve :))
snáď som napísala všetko čo som chcela a potrebovala. :D
s láskou vaša pervezná Stephanie. :-*

mail: onedpervfanfict@gmail.com
stránka/blog: www.onedpervfanfict.blogspot.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára