streda 10. októbra 2012

Another world 62

Predchádzajúca časť... 12 komentov (ďalších 12 sú moje odpovede. :D)..
No potešili ste ma nenormálne! <3 až som sa skoro zadusila :D vážne. :D
no, jednoducho... dostali ste ma! 
Ďakujem <3 


"Bože!" skríkla Chey asi tisíci raz za celý film a schúlila sa na mojej hrudi. S úsmevom som ju upokojujúco hladil a pritom si užasnuto uvedomil, že toto rozkošné stvorenie je moje. Ešte silnejšie som ju objal a vtisol jej bozk do vlasov, len aby si bola istá, že som tu pre ňu.
Obaja sme pomaly zaspávali v tichu, ktoré nastalo po skončení filmu, keď sa zrazu rozrazili dvere a ja som počul hurónsky smiech.
"Ty vezmi Nialla, Dan, odveď Louiho a El a ja sa postarám o Harolda," počul som Liama rozdávať príkazy a v momente som videl, ako moja sestra podopiera svojho priateľa a nesie ho po schodoch hore.
V zápätí sa spoza rohu vynorila Danielle ťahajúc Louiho s El. V rýchlosti nám zakývala a viedla tých dvoch opilcov ďalej, pričom bolo vidieť, že ani ona nie je úplne triezva.
A v tom sa stalo to, čoho som sa najviac obával .
Do obývačky sa nahrnul opitý a nadržaný Harry s Liamom v pätách.
"Záááyn!" vykríkol Curly a čaptavým krokom sa blížil ku nám.
"Moja krásna Cheyenne!" skríkol zrazu, keď si všimol, že na gauči nesedím sám.
"Ahoj," pípla ticho.
"Hík, Cheyenne, poďme urobiť nejaké spomienky," zasmial sa, prisadol si k nej a pohladil ju po tvári. Ona sa pritisla bližšie ku mne a ja som ju objal ešte pevnejšie.
"Harry, odíď," povedal som zatial pokojne a volnou rukou ho odsunul o kúsok preč.
"No tak, Zayníku, podeľ sa o takúto kosť," zaštikútal a jeho dlaň začala blúdiť po nohách mojej priateľky.
"Harold, vypadni!" skríkol som, no jeho to zjavne nezaujímalo, keďže ďalej obchytkával Cheyenne, ktorá bola neschopná slova a s hrôzou v očiach sledovala jeho počínanie.
"Zlatíčko, hehe, uvoľni sa," zašvitoril Harry a dlaňou sa dostal až na jej prsia. Nechápte zle, že som ho neodsotil, no ak by som pustil Cheyenne zo svojho objatia, nedopadlo by to dobre. Verte mi, že viem, aký dokáže byť Harold ak chce sex a je opitý.
"Ty magor, daj jej pokoj!" skríkol som a to už pribehol Liam, ktorý odtiahol kopajúceho a nadávajúceho Harryho čo najďalej.
"Zlatko, si v poriadku?" šepol son. V tom sa Cheyenne rozvzlykala a tvár zaborila do mojej hrude.
"Pusť ma! Liam! Kurva pusť ma!" počul som zhora Harryho krik a bol som si istý, že ho počula Cheyenne, keďže v momente zadržala dych.
"Pusť ma, kurva! Chcem si zašukať! Aj tak ju pretiahnem!" vrieskal Harry ďalej.
"Bojím sa," šepla Cheyenne takmer nečujne.
"Nemusíš. Nič ti neurobí. Som tu s tebou," tíšil som ju a stiahol si ju do lona, aby som ju mohol pevne objímať a aby sa cítila v bezpečí. Akonáhle som sa však perami dotkol jej čela, začala opäť srdcervúco plakať, až sa takmer zadúšala vzlykmi.
"Ššš, zlato, neplač. Bude to fajn," tíšil som ju šeptom a hojdal nás zo strany na stranu, pričom som ju neustále hladil po vlasoch.
"Zayn?" začul som Liama, ktorý sa v okamihu vynoril zo dverí.
"Hm?"
"Všetko v pohode?"
"Hej, myslím, že hej," odvetil som a Cheyenne si pritisol bližšie k sebe.
"Fajn. Tak ja vás nechám," povedal ešte a odišiel hore.
"Ľúbim ťa," šepol som smerom k Cheyenne. Zodvihla ku mne svoj uplakaný pohľad a s úsmevom ma pobozkala.
"Nepôjdeme si ľahnúť?" navrhol som po chvíli, keďže som videl, ako ledva udrží otvorené oči. Iba prikývla, pomaly sa postavila a vybrala sa smerom k schodom, keď som ju rýchlo zobral na ruky a vyniesol do mojej izby.
"Zayn?" šepla, keď ležala na posteli.
"Áno?"
"Máme problém," oznámila opatrne.
"Aký?" opýtal som sa a prisadol si k nej.
"Zabudla som si zobrať pyžamo," povedala ticho.
"Tak budeš spať bez neho," zasmial som sa, no nemyslel to vážne. Teda, nie že by mi vadilo, ak by naozaj spala bez pyžama, no je to ešte príliš skoro. Cheyenne však moju vetu nepochopila ako vtip a so strachom v očiach sa na mňa zadívala.
"Neboj sa, kráska. Niečo ti požičiam," usmial som a nežne ju pobozkal na čelo.
Vyšvihol som sa na nohy a pristúpil k skrini, pričom som ju chránil vlastným telom, aby môj anjelik (awww <3) nevidel ten bordel. S poličky som vytiahol jedno voľné tričko a z najspodnejšieho šuflíka moje staré boxerky pochádzajúce z doby, keď som bol trochu viac pri sebe (nerád na to obdobie spomínam, no inak sa nedá).
"Chceš, aby som odišiel, kým sa prezlečieš?" opýtal som sa s úsmevom, keď som Cheyenne podával jej dočasné pyžamko.
"Keď sa nebudeš pozerať, tak môžeš ostať aj tu," pípla a vzala si oblečenie. Rýchlo som ju pobozkal na pery a opäť sa začal prehrabávať v skrini, aby som našiel niečo aj pre seba. Nebudem predsa spať nahý, ako mám vo zvyku.
Kým som si konečne našiel tepláky, Cheyenne už bola oblečená a musím povedať, že vyzerala... Ako sú tie správne slová... Nehorázne sexy. V tričku veľkosti XXL vyzerala totálne na zjedenie a keď si k tomu svoje dlhé vlasy vyčesala do vysokého copu, bola jednoducho neodolateľná.
"Wow," to bolo jediné na čo som sa zmohol, keď som si ju prehliadol od hlavy po päty. Jemne sa začervenala a ľahla si na kraj postele.
Rýchlo som zo seba zhodil zvršky, navliekol si tepláky a ľahol si k nej.
"Prečo ležíš tak na kraji? Nehryziem," usmial som sa a pritiahol ju viac k sebe. Nič nepovedala len sa na mňa dívala.
"Zaynie?" šepla. Zvedavo som sa na ňu zahľadel a čakal, čo povie
"M-môžem sa k tebe pritúliť?" dostala zo seba a ja som sa len usmieval. Pritiahol som ju k sebe, takže sa chrbtom opierala o moju nahú hruď a pritom som ju objal rukami okolo pása.
"Ďakujem," pošepla a vtisla mi rýchly bozk na pery.
"Aj nabudúce," usmial som sa a nechal sa vniesť do ríše snov...


A takéto krásne gif.ko som dostala na povzbudenie od Sašky :) ďakujem :3

17 komentárov:

  1. to je tak nádherné keď sú spolúú :) Krásna časť :D Chudák Harold....;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelá časť !!!! :) kedy bude ďalšia ?? :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasna cast :) cele je to take CUTE :33 nunacke :* tesim ss na dalsiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásna časť <3 zbožňujem túto poviedku <3 milujem Zayníka <3 krásne je to napísané <3 tak romanticky a ja také zbožňujem :) kedy bude ďalšia??

    OdpovedaťOdstrániť
  5. milujem.. :D a Hazzove, "chcem si zašukať" to zabilo :D :D došľaka, ale nečakala som, že z neho urobíš nynfomana ;) :D dík holka, že ma vždy prekvapuješ :)) milujem ťa za to"

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aw, ďakujem :3
      no ale tak z koho iného som mala urobiť nadržané prasa ak nie z Harryho? :D

      Odstrániť
  6. Je to suoer :) Ale z chudáka Harolda takého perverzáka si spravila :D Jak som to začala čítať normálne mi mandarinka z ruky vypadla :D :D A časť je cute :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :))
      chudák mandarinka :( :D
      keď nikto iný sa do role perverzáka nehodil no :D

      Odstrániť
  7. ňuňák malý <3 :D a Harold zlý nadržanec! sprostý! chúďa Cheyenne! :D debil Harold... ešteže tam bol Zaynie ochranca :) awwwwwww neskutočne ňuňu je to :) :P také celé úžasné :) naozaj je to super :) "Zaynie?" šepla. Zvedavo som sa na ňu zahľadel a čakal, čo povie
    "M-môžem sa k tebe pritúliť?" ou môj bože toto je asi najkrajší part celej časti :) aj zbytok je úžasný :) takže si prosím ďalšiuu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nebuď na neho zlá, on za to nemôže, že som z neho urobila takého prasáka :D
      jo, Zaynie <3 čo by bolo bez neho? :3
      ďakujem :)) už je :P

      Odstrániť
  8. zlaté to je :DD si to zabila s Harrym :D proste záchvat :DD chúďa, Cheyenne si ju vystrašila :)) ale Zayn bol zlatý ako ju ochraňoval :D *K*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :D ja a vystrašiť Chey? Kdeže, to Harold :D:D

      Odstrániť
  9. ten trapný moment, keď zavidím tej pani na tom giftku :D awwr :33

    OdpovedaťOdstrániť