sobota 13. októbra 2012

Another world 63

Geez, zabite ma niekto -_- ale nie, fakt. Nezvládam to.
dobre, to nie je presne to čo som chcela.. 
nebudem vás zaťažovať nepodstatnými detailami môjho nudného života, takže tu máte časť. 

Zobudil som sa na pocit, že ma čosi šteklí pod uchom.
"Zayn, vstávaj," šepkal mi Cheyennin hlas. Vydal som zo seba neľudské zamravčanie a pretočil sa na druhú stranu.
"Zayn, no tak, vstávame," zasmiala sa ticho Cheyenne a jej pery sa obtreli o tie moje. V duchu som sa usmial a bozk jej vášnivejšie opätoval. Slabo sa zasmiala a chcela sa odtiahnuť, no ja som si prsty vplietol do jej vlasov a jemne ju uhryzol do spodnej pery.
Po chvíli som ju napokon nechal ísť a konečne otvoril oči, aby som mohol pohliadnuť na jej dokonalú tvár, na ktorej sa usadil široký úsmev.
"Toto bol ten najlepší budíček, aký kedy kto mal," oznámil som a opäť ju pobozkal, no tentoraz jemnejšie a bez použitia jazyka.
"Keď myslíš," zasmiala sa a ľahla si vedľa mňa.
"Viem," odvetil som s úsmevom a preplietol naše prsty.
"Ľúbim ťa," prehodil som po chvíli a privinul ju k sebe.
"Aj ja teba," šepla a pohladila ma po tvári.
"Ozaj, nevieš mi vysvetliť, ako je možné, že tu nevtrhol Louis?" opýtal som sa s úškrnom.
"Pretože tu nie je," zasmiala sa a sadla si na kraj postele.
"Ako to myslíš, že tu nie je?" nechápal som sa posadil sa k nej.
"Všetci odišli von, vraj nám 'chcú dopriať súkromie'."
"Tak to poďme využiť," šepol som a prevalil ju na chrbát.
"Nie, Zayn, prestaň," šepla a v očiach sa jej zračila hrôza, kým som jej perami hladil šiju. Nechápavo som sa na ňu zadíval a okamžite ju pustil.
"Prepáč, ja... Nemôžem," šepla zronene a vybehla z izby. Čo sa stalo? Nemá ma rada? Nezáleží jej na mne? Urobil som niečo zle? Tieto a mnohé ďalšie otázky sa mi v sekunde prehnali hlavou.
"Cheyenne!" zakričal som a utekal za ňou. Nemusel som pátrať dlho a našiel som ju, ako sedí na gauči a díva sa na nejasný bod vedľa okna. V okamihu, ako som sa k nej priblížil, som zbadal na jej lícach slzy.
"Zlatko?" pošepol som a opatrne sa posadil vedľa nej. Nič nevravela, akoby si ani nevšimla moju prítomnosť. "Cheyenne, miláčik," šepol som znova a objal ju okolo ramien. V okamihu sa ku mne pritúlila a ja som cítil, ako jej slzy stekajú po mojom krku. "Ššš, no ták, srdiečko," tíšil som ju. Čo sa s ňou deje, že je taká precitlivená? V prvej chvíli mi napadlo, že má krámy a bol by som sa uspokojil s touto myšlienkou, no keď sa v mojom náručí začala triasť a šepkať moje meno, nebolo mi všetko jedno.
"Zayn," šepla pomedzi prudké vzlyky.
"Zlatíčko, čo sa deje?" opýtal som sa a vtisol jej nežný bozk do vlasov.
"Ja- ja-" koktala a opäť sa zadúšala vzlykmi.
"Vieš, že mi to môžeš povedať, nech to už je čokoľvek," pošepol som a vzal jej tvár do dlaní. Len pokrútila hlavou a sklopila pohľad. "No tak, pozri sa na mňa. Je chyba vo mne? Alebo sa niečo stalo?" pýtal som sa a vyhľadal jej pohľad.
"Zayn, ak to so mnou budeš chcieť skončiť, pretože s tebou nebudem spávať, tak to urob teraz, kým to nebude tak bolieť," šepla a totálne mi vyrazila dych.
"Č-čože? Prečo by som sa s tebou mal rozchádzať? A kvôli takej hlúposti? To robia len idioti, ktorí si nevážia svoje priateľky a nemilujú ich tak ako ja teba," objasnil som jej a odhodlane priložil svoje drsné pery na tie jej jemné.
"Zayn, si muž, máš svoje potreby, ja to chápem a- A ja ti ich nedokážem pomôcť uspokojiť," šepla zronene.
"Zlatíčko, mne nejde o sex. Mne ide o teba. A o to, že ťa milujem," povedal som a usmial sa.
"Takže.. Tebe nebude vadiť, ak sa s tebou nevyspím?"
"Preboha, nie. Jasné, že nie. Ako ti to len mohlo napadnúť?" Nechápal som. Týmto ma odrovnala na celej čiare. Je síce pravda, že mám svoje potreby, no nikdy, naozaj nikdy, by som ju netlačil do niečoho, čo by ona sama nechcela. A predsa, ja som to tiež nikdy neskúsil!
"Ja... Všetky tie Harryho reči.. A všetkých ostatných, ako nám nechajú súkromie.. A proste.. Nie som na to pripravená a... Bojím sa," šepla a ospravedlňujúco sa na mňa zadívala. S úsmevom som ju opäť pritúlil na svoju hruď a v tom mi čosi došlo. Niečo sa muselo stať, inak by sa tak nebála. A čo ten včerajší výstup, keď bol Harry opitý? To určite nebolo len tak.
"Zlato?" prelomil som po chvíli ticho.
"Áno?"
"Niečo sa stalo, však?" Iba prikývla a opäť sklopila pohľad. "Môžeš mi to povedať. Ak chceš, samozrejme."
"Nebudeš sa smiať?" Pokrútil som hlavou a nežne ju pobozkal, aby som jej dodal istotu.
"Stalo sa to asi pred rokom a pol na jednej párty v Tokiu... Väčšina z prítomných, vrátane mňa, nebola najtriezvejšia, no neboli sme na tom najhoršie. Blížila sa polnoc a teda aj koniec párty, tak som sa spolu s mojou najlepšiou kamarátkou chystala domov. V tom sa však okolo domu rozozneli sirény a my všetci sme vedeli, že je zle. Hoshi ma schmatla za ruku a ťahala sa ukryť, no v tom zmätku a tme som sa jej stratila a-" prestala rozprávať a zakryla si tvár dlaňami.
"Pokračuj. Prosím," pošepol som a privinul ju k sebe.
"Stratila som sa jej a v tom som cítila, ako ma niekto ťahá k sebe. Myslela som si, že to je Kohana, naša spoločná kamarátka, no keď som sa ocitla v šatníku s najväčším úchylom na škole, vedela som, že je zle." Opäť sa odmlčala a vyslala ku mne pohľad, za ktorým sa skrývala neskutočná hanba a strach, a ja som si pomaly domýšľal, čo sa stalo.
"Z-znásilnil ťa?" opýtal som sa trasúcim hlasom.
"Nie, našťastie nie. No nebolo od toho ďaleko. Vo chvíli, keď sa mi snažil strhnúť sukňu a roztiahnuť nohy, tam vošiel Naoko, priateľ Hoshi, ktorý okamžite pochopil čo sa dialo a vzal ma preč. Za to mu ostanem do smrti vďačná, pretože keby nebolo jeho, kto vie, ako by to celé skončilo," dokončila svoj príbeh a ja som cítil, ako sa mi v očiach zbierajú slzy. Nedokázal som si predstaviť, aký strach musela mať, keď tam bola s tým magorom. Ach, keby som ho stretol-
"Zayn, ty plačeš?"
"Čo? Nie," odvetil som, no bol si istý, že to je klamstvo. Ticho sa zasmiala a perami mi zotrela z tváre slzy.
"V-vie o tom Doniya?" opýtal som sa napokon. Iba pokrútila hlavou a zadívala sa na mňa.
"Ľúbim ťa, Zayn."
"Milujem ťa, Cheyenne," odvetil som a opäť ju nežne pobozkal, vkladajúc do bozku všetku tú lásku, ktorú som k tomuto nevinnému, dokonalému stvoreniu cítil...



Proste... musela som. http://its-got-to-be-food.tumblr.com/

6 komentárov:

  1. Awwwwwwwwwwwwww! ♥♥♥
    Ja som asi dostala cukrovku!
    Milujem ho!
    Totižto teba..
    Teda poviedku.
    Som unesená z takej krásnej časti a momentálne milujem všetko a všetkých :D
    Aké prekvapenie, keď sa zrazu rozplakala a ja pozerám ako puk, že čo? Čo sa stalo?
    A potom mi to nejako pomaly dozapínalo, keď sa tam už bavili. Tú blond asi vážne nezapriem :D
    A ňuňuňuňu. Tie fotky! Teraz zaspím s úsmevom na perách a láskou v srdci :D
    Normálne si mi asi vylepšila večer... Cítim sa divne :D Ale spokojne.
    No už by som mala končiť, lebo je večer a nechtiac by som ti sem mohla začať vypisovať blbosti a myslím, že to by sme asi ani jedna nechceli :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. revala som ako malé decko...najprv preto že awwww to chcem zažiť aj ja...a potom keď sa rozprávali.... Neviem čo sa so mnou deje....nikdy som pri čítaní nerevala ...ale tvoja poviedka na vždy dostane do kolien...nie je jedna časť pri ktorej by som neplakala....:) prvé čo som sa zobudila idem pozrieť...len ako rutinu.. .dúfala som že dáš...keď som viedla že si pridala....tešila som sa... strášne....veľmi sa rozpisujem ... Ja viem :D proste v skratke krása :) btw. Ten budíček.... Arch.... Krása :) milujem túto poviedku :) a tvoj štýl písania :) už aby si pridala ďalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasnééé a prosííím rýchlo ďalšiu!!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To s touto časťou by sa dal fakt aj chleby natreť :D
    A predstav si aké úchylnosti by som tam trepla ja sama.
    :D:D <3
    Ľúbi sa mi to! :)))))
    Mňam mňaam x x x , čo ti poviem ;D
    LY! <3
    -YLB, H.x

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Uplne najlepsia najbombovejsia najuzastnejsia a najdokonalejsia cast ^.^ Za toto ta uznavam :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. chem ďalšiu :D chcem, chcem a chem :DDD viem, že chcieť je pekná vlastnosť, ale ja proste CHCEM! :DDDDD *K*

    OdpovedaťOdstrániť