piatok 26. októbra 2012

It's time to... OZNÁMENIE! ;D

Takže. :D
Zajtra odchádzam na víkend ku babke, takže moja aktivita sa bude rovnať nule...
Ale ja vás veľmi ľúbim, tak som dnes na matike začala písať epilóg k Another World, ktorý pridám v nedeľu... Však sa tešíte? :D

Rozmýšľala som nad ďalšou poviedkou..
Priznávam, mám už napísaný prológ aj začiatok prvej časti :D
No chcem vedieť váš názor, či má byť rozprávač jedna z postáv (tak ako bol AW & EAY) alebo ako tretia osoba.. (povedal toto, pozrela tam, pobozkala ho... Chápete, nie?)
Odpovede čakám v komentoch :)
Čo sa tej poviedky týka, nepoviem o kom bude, no zistíte to už v prológu :D
No jedna vec, ktorú vám však môžem povedať, je jej názov a to A reason for a life.
Celkom dobré, nie? :D
Je tu ale menší háčik...
Potrebujem si k tomu naštudovať pár vecí, aby bol príbeh autentickejší..
Neviem ako dlho mi to bude trvať, možno pár dní, možno týždňov, možno mesiac... Uvidím.. Každopádne vás však budem o všetkom informovať :P
Kto vie, možno začnem písať už cez prázdniny :D

Takže, nezabudnite:
  • epilóg k AW v nedeľu;
  • zanechať komentár o rozprávačovi;
  • užívať si života. :))

Toť myslím vsio :)
a ozaj, dnes (najneskôr zajtra ráno) sem hodím ten sľubovaný príspevok so Zaynovymi ňuňatými fotkami :3

7 komentárov:

  1. Na ten epilóg sa neskutočne teším! ;)
    Čo sa týka osoby, je mi to úprimne jedno :D ale asi aby bol rozprávač jedna z postáv tak ako v AW :D
    A na záver :D na tú novú poviedku si počkám ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslim zeje lepsieked je rozpravacc jeden z postav lepsie sa da do toho vzit:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. epilóg :) super, teším sa, strašne moc :)) čo sa týka rozprávača, s tým ti asi nepomôžem, pretože niektoré veci sú lepšie napísané ako hlavná postava a niektoré v 3.osobe :)) je to na tebe ako sa rozhodneš :) alebo môžeš využiť obidva :) vieš, ak by si chcela story naťahovať, alebo proste by si chcela, aby sme nevedeli kto to bude ... ( dúfam, že chápeš :D), tak môžeš použiť 3. osobu a inak môžeš dať rozprávača ako hlavnú postavu :)) nová poviedka bude určite skvelá :) tak ako tie predtým :) neskutočne sa teším na prológ :) *K*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow:D súper teším sa neskutočne na epilog:) a sttk rozprávačom to nápis tak ako sa ti najlepšie píše :) ale ked chceš počuť môj názor..:D ja osobne som za 3 osobu..možno preto lebo sa viem tak ako to povedať :D vžiť s osobou?..možno tak..ale v podstate mi je to úplne jedno pretože viem že to bude to najdokonalejšie čo sme kedy.čítali :) pretože nás vždy niečím milo prekvapis :) a este že život si užívam :) ale viac si ho užívam s tvojimi príbehmi príspevkami:) thats all :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Teším sa na ten epilóg :)
    A čo sa týka rozprávača... Mne je to jedno. Akože super to bude tak či tak, to som si istá :)
    Ja som sa tiež bila s touto otázkou k tej ffke a nakoniec som došla k záveru že zo Sashinho pohľadu to bude v prvej osobe a z pohľadu hocikoho iného v tretej... Cha cha cha, dobré, čo?
    Mne sa to zdá divné :´DD Ale nevadí. Nie je to až také zlé.
    Ale trochu som sa zamotala :D
    No páči sa mi ten nápad s treťou osobou :)
    Budem to čítať tak či tak, aj keby to bolo z pohľadu štvrtej osoby ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na epilóg sa strašne teším :) A mne by sa viac páčilo kebyže to píšešt tak ako si písala AW ale je to na tebe ako sa rozhodneš :D A ešte som chcela že ten názov novej poviedky sa mi páči :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mne osobne sa lepšie číta...a keď mám písať tak aj píše tak ako je aj AW napísaná :) ja hlasujem za možnosť No. 1.... :) ale nech to bude akokoľvek budem to na 100 % čítať :) :*

    OdpovedaťOdstrániť