sobota 20. októbra 2012

Another world 67

Litánie

So.. :D
na začiatok chcem dodať niečo ku koncu AW66.. NESPALI SPOLU!! :D
dobre, to by sme mali. :D
ďalej budem od veci, no ja z toho mám dosť. :D idem si tak po obchode okolo drogérie a čo nevidím.. Nápis nad regálom "zdravá výživa" (alebo také niečo) a pod tým kondómy a lubrikačné gély. :DDDDD položilo ma to. :D:D
a ehm, DRŽALA SOM V RUKÁCH BELIEVE!! Surovo, kruto, držala som to v rukééé (fangirling)
a späť k téme.. :D
Viete ako neskutočne ma tešia vaše komenty? Pochybujem :D no neprestávajte v komentovaní :3 ste jedny z mála ľudí, čo mi vyčaria úsmev na tvári a pokiaľ nechcete depresívne časti (ktorým sa za taký mesiac-dva-tri aj tak nevyhnete) tak komentujte ďalej a veľáá :D btw, Annie, máš pravdu, teší to veľmi :3 & dojala si ma mojim menom uvedeným ako prvým ! <3
ozaj, stále čakám ďalšie návrhy ku Help meeeh :)  
za túto časť sa môžte poďakovať Annie. :) keby mi nenapísala takú milú správu, časť by dnes nebola.. 
takže, Annie, táto časť je špeciálne pre teba! :* 
okej, to je všetko I guess, prinášam časť :) xx

Another world 67

"Zayn?" šepla som po hodnej chvíli, keď sme ležali v tichu prerušovanom len našimi občasnými bozkami.
"Áno?"
"Mala by som ísť domov."
"Nechoď," pošepkal a vtisol mi bozk na líce.
"Vieš, že nechcem, no rodičia sa o mňa budú báť."
"Tak im zavolaj, že ostaneš ešte jednu noc."
"Fajn. Ale aj tak si budem musieť ísť pre čisté veci," povzdychla som si a posadila sa na kraj postele.
"Kam si myslíš, že ideš?" zavrčal Zayn a stiahol ma naspäť k nemu.
"Erm, zavolať rodičom?"
"Bezo mňa ani na krok!" Rozosmiala som sa, vtisla mu bozk na pery a vyšvihla sa na rovné nohy.
"Ale no ták," zamraučal a smutne na mňa pozrel.
"Nie. Idem domov."
"Pôjdem s tebou," ponúkol sa.
"Keď sa ti chce," uškrnula som sa a začala po izbe zbierať svoje veci. Na to, že som tu bola jednu noc toho mám dosť veľa.
"S tebou aj na koniec sveta!" prehlásil so smiechom, no na očiach mu bolo vidno, že to myslí vážne.
"Ako povieš, ty môj hrdina," usmiala som sa a vrhla sa mu okolo krku. Okamžite mi ruky obmotal okolo pása a prisal sa na moje pery.

"Chalani - a Doniya - ideme ku Cheyenne, za dve hodinky sme naspäť," skríkol v predsieni Zayn a gentlemansky mi podržal otvorené dvere.
"Ďakujem," pousmiala som sa a vyšla von.
"Pre moju princeznú čokoľvek," usmial sa na mňa Zayn a vzal ma za ruku.
Po pätnástich minútach chôdze sme stáli pri mojom dome.
"Ozaj, dnes večer sa vracajú moji rodičia domov," poznamenal Zayn len tak mimochodom.
"A to mi vravíš len tak?! Potom radšej ostanem doma, určite budeš chcieť stráviť nejaký čas s nimi."
"Nad tým ani neuvažuj! Ideš so mnou! Taktiež ťa chcem predstaviť, ako to najnádhernejšie dievča, aké kedy videli," pousmial sa a zatiaľ čo som sa červenala, on ľahko otrel svoje pery o tie moje. (pozn.: ak si dobre pamätám, Chey sa už pozná so Zaynovymi rodičmi, no len ako Doniyina kamarátka, takže teraz to bude trochu iné, kapiš? :D)
"Predstaviť ma im? Bože!" zalapala som po chvíli, keď mi došiel význam jeho slov.
"Je s tým nejaký problém?"
"Čo ak ma nebudú mať radi?"
"Budú ťa milovať. Tak ako ja," usmial sa.
"Keď myslíš," povzdychla som si a odomkla dvere.
"Viem to." Nič som nepovedala, len som pokrútila hlavou a vkĺzla do kuchyne.
"Mami! Oci! Som doma!" skríkla som. Žiadna odpoveď.
"Nie sú doma?" opýtal sa Zayn a objal ma zo zadu okolo pása.
"Neviem. Asi nie. No mali by byť," odvetila som a prešla ku kuchynskej linke, na ktorej som zaregistrovala malý papierik.
Zlatko, išli sme s ockom navštíviť starých priateľov do Londýna. Vrátime sa až zajtra, takže ak chceš, môžeš ísť spať k Doniyi alebo niekoho pozvať k sebe, to nechávame na tebe. Máš našu  plnú dôveru, srdiečko.
Ľúbime ťa,
Mamka & Ocko xx
'xx'? To si mohli fakt odpustiť, pretočila som v hlave očami a lístok schovala do zadného vrecka nohavíc.
"Tak?" šepol Zayn, ktorý ma celý čas objímal.
"Neviem," odvetila som úprimne a otočila sa k nemu čelom.
"Mohol by som dnes prespať u teba?"
"Ak chceš. A čo tvoji rodičia?"
"Tých si necháme na neskôr. Takže tu môžem ostať?" potešil sa a v očiach mu tancovali iskričky radosti.
"Iste," zasmiala som sa a nežne ho pobozkala.
"Tak na čo ešte čakáme? Ideme ku nám, vezmem si veci a dnešok si užijeme!" zvýskol.
"Um.. Zlatko, ešte som chcela ísť s Doniyou na chvíľu von. Vieš, dávno sme sa nerozprávali a všetko," usmiala som sa, no skutočnosť bola iná. Teda nie úplne, len z časti. Potrebovala som Doniyu, aby mi pomohla vybrať nové spodné prádlo. Myslím, že aj slepému-hluchému by bolo jasné, k čomu dnes v noci dôjde.
"Ja pôjdem s vami," ponúkol sa až príliš ochotne.
"Nie!"
"Prečo? Chcete ma ohovárať?"
"Také niečo," zasmiala som sa a ťahala ho naspäť k nemu.

8 komentárov:

  1. Awww, som ohromená, že si mi venovala takú časť svojho príhovoru!
    A že časť je venovaná mne... Och. Vďaka :)
    Nemyslím, že tá správa bola až taká milá :D
    Neviem, proste som súrne potrebovala ďalšiu časť AW :D
    A stým mojím príhovorom - tak, napadla si ma ako prvá, lebo - ako som už spomínala - chýbali mi tvoje časti :) Chýbala si mi, Steph! :D
    To je asi všetko, čo sa týka mimo časti a teraz k nej:
    V podstate som aj rada, že spolu nespali, preto že sa celkom dosť teším, ako to opíšeš v (dúfam) ďalšej časti ;) No určite to bude úplne super, lebo som čítala nejaké výbujky z tvojho pera a tie boli tiež super -> čo ma privádza k ďalšej veci: Donúť sa a konečne pridaj niečo na ten blog s výbujkami! :D Ocenila by som to :D Naozaj. Však máš tam k "Vďaka ti chľast" odo mňa koment...
    No ale späť k časti, zase som sa zakecala...
    Je úžasná :) Ako vždy, myslím, že to je viac ako jasné. Tým ňuňavým Zaynom ma privádzaš do depiek! :D Proste to potrebujem napísať a tak to napíšem: Ú-Ž-A-S-N-E píšeš! Fakt! Akože, vedela som to už aj pred tým, ale teraz mi to tak došlo zrazu :D A kokos, to je ale že aká pocta, že ty čítaš tie moje bludy? :D Nenormálna.
    Ehm, to je asi všetko, čo som chcela :D
    Inak ešte toto: tie rybičky ti kŕmim najpoctivejšie ako sa dá :DD Proste aj popritom ako čítam, tak mám myš na tom políčku a klikám ako zmyslov zbavená :D Myslíš, že sa dajú aj nejako prekŕmiť? :DDDD No dobre, končím s tými rybičkami :DD
    A ešte jedna vec ma teraz napadla - potrebuješ tu mať to overenie, či náhodou nie som robot? :D Ako, mne osobne by sa lepšie komentovalo aj bez neho, ale ak ho tu chceš, tak ok :DD
    Budem komentovať tak či tak ;)
    Takže ešte raz to zhrniem: Časťami totálne zabíjaš a maximálne si ma nimi namotala. Nedočkavo čakám na ďalšiu!
    Tvoja úžasná Annie :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fuuu :D asi najdhlší koment aký som kedy videla :D
      takže si to rozdelím.. :D
      1.) komu inému by som to mala venovať keď nie tebe? :3 tá správa ma potešila, nakopla, tak to muselo byť jedine pre teba :)
      2.) awww, moja zlatá :3 :D
      3.) och :D neprezrádzaj dej! :D:D
      4.) rada by som, no ledva píšem tieto časti, nie to ešte prepisovať výbujky :/ no ak sa niekedy nájde čas, pridám tam niečo určite :)
      5.) ďakujem :)) božééé, prestaň. Privádzaš ma do rozpakov! *červenám sa* *úsmev ako retardovaná veverička*
      NIE SÚ TO BLUDY! SPAMÄTAJ SA, ŽENA!
      peasant please, pocta? :D nepreháňaj -.-
      6.) to ma teší :DDD nie, myslím, že sa nedajú prekŕmiť. :D sú po Niallovi, takže nikdy nebudú mať dosť (nenásytné prasatá :D)
      7.) :DDDDDDDdd ja som ani nevedela, že to tu mám :D:D idem to dať preč :D
      8.) ďakujem, ďakujem a ďakujem <3

      Odstrániť
  2. Uff, no, takže ja naozaj neviem, čo mám napísať... :/ môj Fred to totiž úplne presne vystihol.. Ale aj tak ti to napíšem, keď ťa to teší :)
    Je to úžasné :) neskutočné ;) ja naozaj nemám slov na to.. Zabíjaš ma! :D
    A ako už Annka napísala, aj mňa privádzaš do depiek! Aj ty, aj Anička :D máte ma na svedomí ženy! :P
    Zayn úplný ňuňák <3 (ako som už niekoľko krát pred tým napísala :D) ja tak závidím Cheyenne :( jasne, že aj Zayna :D ale skôr jej závidím to, ako sa k nej správa :D mať takého chlapa <3
    Šup šup rýchlo si prosím ďalšiu :) tak strááááááááááááášne moc sa mi páči tvoja poviedka ;)
    Čo najskôr si prosím ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :3
      ja ťa nechcem mať na svedomí! Kto mi potom bude písať krásne komenty a pridávať úžasné časti?!
      to jej aj ja závidím, strašne :D
      ďakujeem :)
      bude dnes :P

      Odstrániť
    2. No neviem, či sú moje časti úžasné, ale vďaka :3
      Inak až teraz ma to konečne napadlo, keď ti píšem koment :D už naozaj strašne dlho ti chcem poďakovať za to, že si si môj blog pridala do srdcoviek :') nečakala som to ;)
      To už je iná pocta, keď si si ma tam pridala :)
      Super, teším sa :) :3

      Odstrániť
  3. wooohou :D je to neskutočnéé :) ou taká ňuňavá časť :) a aj ja by som chcela mať takého chalana ... :) ojojojj .. normálne prichádzam o slová ked čítam nejaku tvoju úžasnú časť :D a moja mamka vždy mi hovorí že čo pozeráš na ten monitor s otvorenými ústami? zavri ich lebo ti tam vletí mucha .. :D a ja furt vtedy pokrútim hlavoou a už nemám otvorené ústa ale sa usmievam na monitor :DD :)) takže asi toľko robia tvoje časti so mnou :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :))
      takého si želáme všety :3
      práve si popísala, ako vyzerám ja, keď čítam vaše koment :DDD

      Odstrániť
    2. za mááličko :) :DD tak to je super že ťa tým potešíme :))

      Odstrániť