pondelok 10. decembra 2012

14 days to Christmas!

Spomínala som včera, že mi dochádzajú nápady? Nie? Nevadí. :D no veď už len pár príspevkov :3 
btw, napadlo mi, že budem robiť takéto odpočítavania častejšie (tzn. pred narodkami chalanov, začala by som cca týždeň pred.).. tak čo vy na to? :D
takže, k pointe.. 
opäť som zmobilizovala všetky 1D priečinky a vznikla z toho kompilácia bromancí.. :D plus pridávam aj moje obľúbené jednodielovky & videá (:
P.S.: Viem, že tu vôbec nemám Larryho a ani Niama, no pre nich mám niečo špeciálne :3
P.P.S.: To, že nemám pri každej bromanci poviedku alebo video neznamená, že ju nemám rada :) len som nenašla nič, do čoho by som sa zamilovala. :D 
ENJOY


10. december


Ziall (:


Newfound happines - toto je moja absolútne najsamobľúbenejšia jednodielna bromance všetkých čias <3 
"niall stop staring at yourself" - moje druhé najobľúbenejšie bromance video na celom svete <3 


Narry (:


TITANIC - jedno z mojich obľúbených bromance videií :3
"niall turns it on" - a ešte jedno :D 

Nouis (:


Our love is forever, remember, my dear - moja druhá najobľúbenejšia jednodielna bromance :D <3

Ziam (:


"you're actually really loud" - a ešte jedno z mojich obľúbených (:

Zouis (:



Zarry (:



Lirry (:



Lilo (:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára