piatok 7. decembra 2012

17 days to Christmas!

Vymyslela som si taký pekný súhrn všetkých video denníčkov z X-Factoru, keďže ich strašne veľmi milujem a nikdy sa mi nezunujú :D takže dnes si užite 1. polovicu :3
P.S.: som rada, že som vám včerajším odpočítaním urobila takú radosť (: 



7. december


Week 1

  

"Yeah, what the curly hair guy said." -Zayn 



Week 2




"Louis is the leader, because that was the only one left." -Harry 


"I like girls who eat carrots." -Louis 



Week 3




"I think he's got a temperature now." -Louis

  

"I can play a triangle." -Zayn 



Week 4

  
  

  "AHHHH, THE LIGHT!" -Louis 



Week 5



*sing* "I want to live forever I want to learn how to fly." -Niall





Malé P.S. na záver: Takže, nie som si istá, či dnes pridám časť, keďže bojujem s mravcami.. :D ale mám oznam :) 20. alebo 21. 12. budem pravdepodobne robiť vianočný twitcam, tak ma zaujíma, či sa na moje šaškovanie prídete pozrieť :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára