nedeľa 16. decembra 2012

A prečo nie?

Ja viem, že je to krátke, no treba písať aj kratšie veci.. :D nemôžem vždy písať siahodlhé blbosti, ktoré sa ani mne samej nechce čítať -.- :D

Kapitola druhá

S mojim cudzincom som si nepísala asi týždeň a keď som si začínala myslieť, že sa na mňa vykašľal, opäť mi zapípala správa.
Ahoj :)
Ahoj...
Deje sa niečo? pýtal sa hneď.
Ale nie, všetko je v poriadku. (: odvetila som. No v poriadku nič nebolo. Z nepochopiteľného dôvodu som chcela, aby sa o mňa zaujímal...
Neverím ti.
Tvoja smola.
Ach, čo už s tebou. Nebudem sa hádať. :)
Fajn.
Ozaj, prepáč, že som sa celý týždeň neozval, no nič som nestíhal :/
To je v pohode :)
Naozaj?
Vážne, fakt :) A verte či nie, vážne mi odľahlo. Proste som vedela, že neklame. Že vraví pravdu.
Aby som nezabudol. Chcel som ťa ta opýtať už dávno. Ako sa vlastne voláš?
Stella. Ty?
Pekné meno :) A ja? No, ja som ech James. :)
Vďaka ^_^
A odkiaľ si?
Z Narnie :D
Nie, vážne. :D
Veď ti vravím, že z Narnie. :D
Ale Narnia neexistuje. -.-
Existuje. Bývam v nej.
NARNIA N-E-E-X-I-S-T-U-J-E! 
Dobre, nekrič hneď :D
Prepáč :D Tak kde bývaš?
Slovensko -.-
Jéj! 
Ty tú dieru poznáš? O.o
Už som o ňom počul :) vraj tam je krásne.
Hej, presne ako v Narnii -.- :D
Prestaň s tou Narniou :D
Fajn. A ty si odkiaľ? Nedalo mi to.
Neviem či poznáš.. Ale Írsko. :3 :D
Nie, nepoznám. -.-
Fakt nie? :O
Bože, jasné, že áno! :D 
Už som sa zľakol. :D poznáš nejakú osobnosť z Írska? Kam tým smeruje?
Yop. ^_^
A koho? :3
Niall Horan. <3
Si directionerka? :O
áno, vadí to ? :( A sme doma. Práve som sa pripravila o kamaráta na písanie.
Vadí?! VADÍ?! Veď to je perfektné!
Vážne? O.o
Jasné! Aj ja som directioner!
Teraz si robíš prdel. :D
Nie, vážne! 
A vieš aj ich mená? :O
Aj dátumy narodenia :3
Wow. Prekvapil si ma, chlapče :D
To som rád ;) :D Teraz však už budem musieť ísť.. Pokecáme neskôr :) Ahoj :)
Nemám z toho dobrý pocit, pomyslela som si, keď som zaklapla laptop. Začínala som sa báť, že sa zaľúbim. Cez twitter. Ale veď po dvoch dňoch (ak nerátam ten týždeň, čo sa neozval) sa to nedá! A prečo nie? zašepkal tenký hlások ukrytý hlboko v mojej hlave a ja som s myšlienkami nad tým, ako asi James vyzerá a ako znie jeho hlas, zaspala...

4 komentáre:

  1. Och :3 je to neskutočne úžasné :)
    Som rada, že si ju pridala ešte dnes :)
    Nechce sa mi vypisovať :D
    Ale naozaj je to super ;) teším sa na ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je zlaté :3 aj ja chcem také! ďalšiuuuuuu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Juuuj ;)))) ňuňate to je :) juuuj :) šup ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Čože? :D a šak to ju nemohlo napadnúť? :( :D ...ale nie, je to tak skvelé ! :D Niall to vymyslel skvelo s tým menom :D :D ... som rada, že si ju pridala !:) a mohla by si čo najskôr ďalšiu, strašne sa mi to páči :P

    OdpovedaťOdstrániť