nedeľa 16. decembra 2012

A prečo nie?

Takže, prvá časť tej dávno spomínanej bezpointovej poviedky.. Nie, neľakajte sa, ARFAL ešte nekončí.. Túto poviedku budem pridávať raz za čas, ale potrebujem ju! Strašne veľmi.. Ja to bližšie vysvetlím na tc :3
Okej, takže si to užite a čakám komenty, či to sem mám pridávať aj naďalej (:
P.S.: väčšina dialógov (vrátane všetkých správ) v tejto poviedke sa odohráva v angličtine, no bolo by to divné, ak by som ich anglicky písala :D 
P.P.S.: Being Ugly Sucks je moje meno na twitteri, to len tak báj d véj :D a neviem, či mená @always_hungry a @WeirdAlien existujú, práve som ich vymyslela.. :D
  

Kapitola prvá

"Ja nechcem žiadne ďalšie rolexky!" odvrkla som podráždene, keď mi twitter oznámil novú DM (DM =  direct message = správa). S povzdychom som si rozklikla ikonku správy a pozorne sa zadívala, kto čo zase chce. No na moje prekvapenie mi žiadny vírus nenúkal rolexky, ani lístky na koncert Justina Biebera a ani dovolenku za polovičnú cenu. V správe stálo jednoduché, obyčajné "Ahoj :)" Nechápem, pomyslela som si v duchu, no na správu od človeka s menom @always_hungry odpísala taktiež jednoduché "Hoj :P" Ani som sa nenazdala a opäť mi blikala nová správa.
Ako sa máš? stálo v nej.
Ale fajn odpísala som a čakala na odpoveď, ktorá prišla za necelú minútu.
To ma teší :) snáď nevadí, že ti píšem...? Zlatý, zasmiala som sa v duchu, no odpísala, že to je v pohode.
Vydýchol som si :D písalo sa v ďalšej správe, rád by som si s tebou písal, no musím odísť :/ budeš tu za také dve hodinky?
Asi áno (:
Fajn, tak si píšeme :P
Kto si a čo chceš? Napadlo mi v okamihu, keď takto ukončil konverzáciu. Uznávam, zapáčil sa mi už na prvé písmenko, no kto vie, čo je zač. Ale veď pokoj, určite nie je tvoj krajan, upokojoval ma môj vnútorný hlas, no niečo ešte hlbšie mi šepkalo, že to nebude len tak...


Si tu? zablikala mi po asi troch hodinách nová DMčka.
Tu prítomná :D odpísala som a do môjho brucha sa z nevysvetliteľného dôvodu nahrnul kŕdlik motýľov.
Super! Tak čo si robila za tie dve hodiny? :D vyzvedal.
Boli to tri hodiny -.- a spievala som :3
Spievala ? :O a zaspievaš mi niekedy? ^_^
NIE! Neviem spievať. 
Určite vieš :)
Neviem. 
Nehádaj sa so mnou! :D
Ty sa hádaš -.- :D 
To nie je pravda. :D
Je? :D
Fajn, fajn, tak sa hádame obaja, lepšie? 
Nie, hádaš sa ty :D provokovala som ďalej. V tom mi však twitter ukázal, že som bola označená v tweete. Keď to je on, preklínala som ho v duchu. Jasné, že to bol on, veď kto iný?
@always_hungry: vysvetlite niekto @WeirdAlien že určite vie spievať -.-
@WeirdAlien: @always_hungry prestaň klamať chudákom ľuďom!
@always_hungry: @WeirdAlien ja neklamem -.- a už sa so mnou prestaň hádať! :(
S povzdychom som pokrútila hlavou a odpísala na ďalšiu správu, ktorú mi medzitým stihol napísať a v ktorej bolo niečo v tom zmysle, že to so mnou vzdáva.
A ozaj, nedá mi neopýtať sa, ČO TO MÁŠ DOPEKLA ZA MENO?!
Myslíš WeirdAlien? Nechápala som, čo je na tom zle.
Nie, myslím Being Ugly Sucks. Aha. 
A čo je s ním?
No nehodí sa k tebe! 
Hodí, prečo by sa nehodilo?
Pretože nie si škaredá.
A to vieš ako?
Vidím fotku, nie ? -.-
Fotka klame ;)
Neverím. Pozri, nebudem sa s tebou hádať. Len mi je ľúto, že sa nevidíš taká aká si.
Lenže ty nevieš aká som.
Chcem to zistiť. 
A toto mi stačilo, aby som vedela, že tento chalan nie je úchyl. Sama nechápem, ako som na to prišla, no proste som to vedela... 

6 komentárov:

  1. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    Predstaviť si ako ti to Niall píše nie je vôbec ťažké ;D
    Ľúbi sa mi to! Je to také.. nenáročné..:)
    A máš fakt blbé meno na twitteri, kráska! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Steph, naozaj máš na tt blbé meno :D Vážne. Seriózne vážne.
    K tomuto tu: Mne sa to zatiaľ veľmi páči :) Nebolo ťažké domyslieť si kto @always_hungry je :D Takže jednoznačne v tomto pokračuj ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vidím, že toto bude dobré :3 veď vlastne, všetko od teba, je dobré :D :)
    už sa musím prinútiť prečítať si ARFAL, chcem vedieť, čo sa tam deje ! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naozaj ťažké uhádnuť, kto je ten záhadný chlapec :D
    Inak je to samozrejme úžasné, veď žiadna novinka ;)
    Btw, s tým tvojím menom súhlasím s Annie .
    Teším sa na ďalšiu časť :) aj tohto, aj ARFAL ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ojojojojojoj :D krásne :) a juujky :D šupito ´dalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. woow! akože prvá časť a mňa to dostalo.. určite pokračuj a pridávaj časti čo najčastejšie, lebo je to úžasné! :D a určite netuším že kto je ten tajomný chalan :D :D :D teším sa na ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť